Supertramp
Aktiv medlem
Happyprofiler - blir det nån fortsättning?
Skulle varit d men han missa tangenten.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
marr sa:Konkret sa:Underscore!
Han har ju fått kicken :p
Oskar sa:s sa:Jag är inte bara faktaresistent, jag är grammatikresistent också.
Men har du stavat ditt användarnamn fel?
Supertramp sa:Skulle varit d men han missa tangenten.
Supertramp sa:Alltså, jag säger inte att du har fel men jag skulle gärna vilja veta vad du menar.Arsozath sa:Supertramps senaste inlägg bevisar att man blir korkad av att spendera tid på gymmet.
H. sa:Jag tänkte skriva mitt namn, men satte punkt för det.
Supertramp sa:Precis, jag tyckte bara att det skulle vara kul att förstå.
Det var ju inte så att jag skrev jättesmarta inlägg tidigare...
Bengt-re sa:Jag vill lägga in om Ulf us930. Skriver bra och förefaller vara minst lika duktig som cykelmekaniker som han är som RR författare oaktat om det är VR, provkörning av nyrenoverad cykel eller ävertyrspendling.
+100Arsozath sa:Bengt-re sa:Jag vill lägga in om Ulf us930. Skriver bra och förefaller vara minst lika duktig som cykelmekaniker som han är som RR författare oaktat om det är VR, provkörning av nyrenoverad cykel eller ävertyrspendling.
+1
Bengt-re sa:Jag vill lägga in om Ulf us930. Skriver bra och förefaller vara minst lika duktig som cykelmekaniker som han är som RR författare oaktat om det är VR, provkörning av nyrenoverad cykel eller ävertyrspendling.
Oskar sa:Bengt-re sa:Jag vill lägga in om Ulf us930. Skriver bra och förefaller vara minst lika duktig som cykelmekaniker som han är som RR författare oaktat om det är VR, provkörning av nyrenoverad cykel eller ävertyrspendling.
Du är ju iofs mycket mer happyprofil än us930 är...
Hasse#7 sa:Jag måste återigen säga att jag vill se Miss Lycka och GurraG som happyprofiler. Tror de sitter inne på massor med intressant att berätta.
Miss Lycka sa:
Hasse#7 sa:Miss Lycka sa:
Förmodligen en referens till kluriga oneliners som ibland verkar skrivna med enigma. Hela artikeln på tio rader och halva happyjollektivet upprörda, en fjärdedel vet ej och resten flinar åt den dolda humorn.
DH sa:Lagombra
En riktig profil som försvann för fort o tidigt.
larason sa:Kanske fel ställe, men, hur går det för Johan green?
Hasse#7 sa:Var det jag som sänkte hela konceptet? Minns att jag kände mig som en fulkopia från Wish jämfört med övriga.
Hasse#7 sa:Var det jag som sänkte hela konceptet? Minns att jag kände mig som en fulkopia från Wish jämfört med övriga.
Med fler profiler? Tror det rann ut i sanden pga av mig okänd anledning.Hur blev det?
reportage?? de skulle ju bli en hel bok serie ffs!Jag skulle vilja se ett reportage om Woodknocker, varför det blev som det blev och inte som det borde.
Du menar ett repotage per nick,reportage?? de skulle ju bli en hel bok serie ffs!
För några år sedan gjorde redaktionen reportage om några medlemmar (vet inte hur de valdes ut, om de röstades fram eller på nåt annat sätt), denna tråd startades väl som ett önskemål att återuppta detta och sedan slängs nåt förslag in då och då. Men hittills verkar inte redaktionen nappat igen.Förstår ärligt talat inte syftet med denna tråden. Är det någon som ämnar skriva ngn biografi om väl valda medlemmar eller är detta bara en lista med namn (verkar vara en ganska meningslös tråd i sådana fall)? Ärlig fråga för jag greppar inte detta.
Eller så var det så att (många av) de medlemmar som föreslogs som inte var intresserade av att medverka …För några år sedan gjorde redaktionen reportage om några medlemmar (vet inte hur de valdes ut, om de röstades fram eller på nåt annat sätt), denna tråd startades väl som ett önskemål att återuppta detta och sedan slängs nåt förslag in då och då. Men hittills verkar inte redaktionen nappat igen.
Så kan det också vara.Eller så var det så att (många av) de medlemmar som föreslogs som inte var intresserade av att medverka …