Happyprofiler - blir det nån fortsättning?
marr sa:Mikipedia hade gärna fått vara med också. Verkar vara en kul prick! Alltid så snäll och trevlig till skillnad från många av oss andra.
+1
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
marr sa:Mikipedia hade gärna fått vara med också. Verkar vara en kul prick! Alltid så snäll och trevlig till skillnad från många av oss andra.
s sa:Min lista:
Jomper
Tobbe Arnesson
42Hz
Sivert ( Häggs )
Westman
GurraG
EST
Preacher
Jag tänkte skriv Bigmollo också men han har redan blottat sitt inre liv i ett otal trådar så det finns kanske inte så mycket mer att hämta där.
+1Atlas sa:Högst på min lista JennyW
geologen sa:Eller vi gör det enklare... :)
Önskelistan är alla med fler än 2000 inlägg, och aktiva på forumet just nu. Såna som Lagombra är ju inte längre kvar, t ex.
dnleriksson sa:2000 inlägg är (var) ju inte så svårt att få ihop. Frågan är om alla blir profiler för det?
h.g.j sa:dnleriksson sa:2000 inlägg är (var) ju inte så svårt att få ihop. Frågan är om alla blir profiler för det?
+1 ....jag är halvvägs, men jag inte halvprofilig för det....
GoranS sa:Undrar hur många som kvalar in på listan med geos senaste urvalskriterier ...
Supertramp sa:Lyktstolpemedhjul"
GoranS sa:Sen är det ju väldigt stor skillnad på inlägg och inlägg, men det är förstås inte så lätt att väga in. Det man möjligen skulle kunna ta med i beräkningen är antal startade trådar. Sådana sätter nog mer prägel på forumet än en massa tramsande och +1-inlägg.
marr sa:GoranS sa:Sen är det ju väldigt stor skillnad på inlägg och inlägg, men det är förstås inte så lätt att väga in. Det man möjligen skulle kunna ta med i beräkningen är antal startade trådar. Sådana sätter nog mer prägel på forumet än en massa tramsande och +1-inlägg.
Speciellt när man startar en massa tråd med bara en länk i. Jag skulle gärna veta vad som driver en sån människa.
GoranS sa:Supertramp sa:Lyktstolpemedhjul"
Fler än jag som läst stolpe och inte stople!
Supertramp sa:GoranS sa:Supertramp sa:Lyktstolpemedhjul"
Fler än jag som läst stolpe och inte stople!
Lykstoplar kan vara farliga grejer!
http://www.svt.se/nyheter/lokalt/sm...r-krock-med-lyktstople?gmenu=open&lokalmeny=1
Supertramp sa:Men ganska slarvigt att stava fel när man registrerar sig och välger användarnamn. Eller är det var det med flit? Detta är något som jag vill ha svar på när lyktsoplemedhjul blir veckans happyprofil.
Supertramp sa:Men ganska slarvigt att stava fel när man registrerar sig och välger användarnamn. Eller är det var det med flit? Detta är något som jag vill ha svar på när lyktsoplemedhjul blir veckans happyprofil.
Supertramp sa:Ok jag skriver också slarvigt men jag stavade i alla fall rätt när jag registrerade mitt användarnamn!
Men va fan! OK detta inlägg ska jag korrekturläsa! Inga stavfel, eller hur?JT sa:Supertramp sa:Men ganska slarvigt att stava fel när man registrerar sig och välger användarnamn. Eller är det var det med flit? Detta är något som jag vill ha svar på när lyktsoplemedhjul blir veckans happyprofil.
"välger"?
JT sa:Supertramp sa:Ok jag skriver också slarvigt men jag stavade i alla fall rätt när jag registrerade mitt användarnamn!
Du valde ju fel användarnamn när du registrerade dig och har bytt. Kan knappast bli slarvigare. ;-)
Supertramp sa:Nu säger jag som mina barn: Du skriver så där gammeldags med punkt och stor bokstav och så...
Det har nog varit så för länge för att vara nysvenska fortfarande :-)GoranS sa:Är gammeldags nysvenska för korrekt?
Rattnalle sa:Det har nog varit så för länge för att vara nysvenska fortfarande :-)GoranS sa:Är gammeldags nysvenska för korrekt?
Alltså, jag säger inte att du har fel men jag skulle gärna vilja veta vad du menar.Arsozath sa:Supertramps senaste inlägg bevisar att man blir korkad av att spendera tid på gymmet.
s sa:Jag är inte bara faktaresistent, jag är grammatikresistent också.