Happyprofiler - blir det nån fortsättning?

Min lista:

Jomper
Tobbe Arnesson
42Hz
Sivert ( Häggs )
Westman
GurraG
EST
Preacher

Jag tänkte skriv Bigmollo också men han har redan blottat sitt inre liv i ett otal trådar så det finns kanske inte så mycket mer att hämta där.

Senast ändrad:
s sa:
Min lista:

Jomper
Tobbe Arnesson
42Hz
Sivert ( Häggs )
Westman
GurraG
EST
Preacher

Jag tänkte skriv Bigmollo också men han har redan blottat sitt inre liv i ett otal trådar så det finns kanske inte så mycket mer att hämta där.

Jag tänkte också på Sivert. Men när jag sökte hittade jag ett trevligt reportage om honom och hans butik. Tror det var signerat Westman och 42Hz.

Utan inbördes ordning bl a
GöranS
42Hz
s
Håkan C
PiPPiW
Emmer
hm
Bengt-re
Någon ur randogänget, gärna någon som även kör utomlands och där en given fråga måste bli hur de får till nödvändig tid.

Jag har säkert glömt flera..

Snällt av geo att nämna mig men det skulle bli en besvikelse.
Jag tycker typ SuperApe och heklamama. För att inte tala om Federico och dabac. Med massa flera.

Eller vi gör det enklare... :)

Önskelistan är alla med fler än 2000 inlägg, och aktiva på forumet just nu. Såna som Lagombra är ju inte längre kvar, t ex.

geologen sa:
Eller vi gör det enklare... :)

Önskelistan är alla med fler än 2000 inlägg, och aktiva på forumet just nu. Såna som Lagombra är ju inte längre kvar, t ex.

Då missar vi fikasvettot också. Det var en kul filur!

Haha! Jag menar bara att om man har några tusen inlägg så bör man utgöra en så stor forumnärvaro att andra kan tänkas vara nyfikna på vem man är. 2000 kanske är för lågt? Men det får också vara i proportion till hur länge man varit medlem. Reggade man sig för tre månader sen och har 1000 inlägg kan man ha gjort ett mycket större avtryck än nån som har 1000 inlägg efter säg 11 år på forumet.

Skit samma egentligen. Jag skulle gärna se fler profiler. Det blir säkert intressant oavsett hur de väljs ut! :)

Sen är det ju väldigt stor skillnad på inlägg och inlägg, men det är förstås inte så lätt att väga in. Det man möjligen skulle kunna ta med i beräkningen är antal startade trådar. Sådana sätter nog mer prägel på forumet än en massa tramsande och +1-inlägg.

GoranS sa:
Sen är det ju väldigt stor skillnad på inlägg och inlägg, men det är förstås inte så lätt att väga in. Det man möjligen skulle kunna ta med i beräkningen är antal startade trådar. Sådana sätter nog mer prägel på forumet än en massa tramsande och +1-inlägg.

Speciellt när man startar en massa tråd med bara en länk i. Jag skulle gärna veta vad som driver en sån människa.

marr sa:
GoranS sa:

Speciellt när man startar en massa tråd med bara en länk i. Jag skulle gärna veta vad som driver en sån människa.

+1

Men ganska slarvigt att stava fel när man registrerar sig och välger användarnamn. Eller är det var det med flit? Detta är något som jag vill ha svar på när lyktsoplemedhjul blir veckans happyprofil.

Senast ändrad:
Supertramp sa:
Men ganska slarvigt att stava fel när man registrerar sig och välger användarnamn. Eller är det var det med flit? Detta är något som jag vill ha svar på när lyktsoplemedhjul blir veckans happyprofil.

"välger"?

JT sa:
Supertramp sa:

"välger"?
Men va fan! OK detta inlägg ska jag korrekturläsa! Inga stavfel, eller hur?
(Förutom möjligen "va" men det är talspråk)

Ska det inte vara frågetecken efter "Men va fan"? "OK" borde nog följas av ett kommatecken. Ingen punkt i slutet av den sista meningen, den inom parentes. ;)

JT sa:
Supertramp sa:
Ok jag skriver också slarvigt men jag stavade i alla fall rätt när jag registrerade mitt användarnamn!

Du valde ju fel användarnamn när du registrerade dig och har bytt. Kan knappast bli slarvigare. ;-)

När jag registrerade mig första gången var jag nybörjare på cykel och visste inte att jag skulle bli en supertrampare med sånt otroligt tryck på pedalerna!
(Men nu är jag på dekis och borde kanske välja mer passande nick?)

Jag tror till skillnad från många andra att LSMH nog inte skulle vara så intressant som profil...tror det finns anledningar att det är som det är där....

Är dock helt övertygad om att det finns ett ganska imponerande profilgalleri här när man börjar kika.

En annan artikelserie skulle vara intressant, vad händer efter alla "instegsmtb för 5000" trådar? Står cykeln och samlar damm, om det ens blev någon i slutändan, eller blev dom bitna på riktigt?

Tillbaka
Topp