[Happyride] Växjö, Torsdagar 18.00

Om någon är sugen att hänga med så kommer jag/vi att köra imorgon (Lördag) kl. 10.00, samling vid Teknikum. Hittills är vi tre stycken. Stig, givetvis..

Jag har föresten hört talas om stigar ute vid Hollstopsmasten, är det någon som har lite GPS-spår att bjuda på, så man kan hittade dom?

Mvh Johan B

Cyklar en runda ikväll, samma som i onsdags. Startar kl.18 vid rondellen vid spetsamossen.

Senast redigerad av en moderator:
Funderar på en tur på onsdag förmiddag om väder och vind tillåter. Någon som vill guida en ringrostig MTBare eller bara hänga med ut och utforska lite stigar?

Jag kan nog inte imorgon Onsdag som det ser ut :/ Återkommer dock. Säg till tid ni åker samt ev takt ni tänkt. Mina ben är ganska möra efter senaste veckans rundor.

jbella skrev:
-------------------------------------------------------
> Jag hoppar över eftersom jag är solskenscyklist!
> Men jag tänkte att tråden skulle få göra skäl
> för sitt namn!
>
> Torsdag 18.00, samling här:

Jag är på om prognosen inte ändrar sig!

Mtb i all ära, men jag är lite sugen på att cykla racer, någon som är med på en runda? Hade tänkt mig runt 5-6 mil så man klarar sig innan det blir för mörkt, om man börjar vid 18.

Nja inte helt, kan kanske rikta den. Fick nog upp en pinne i den så den hamnade i ekrarna på nåt vis. Men det är inte det segaste, det riktigt dryga är ju att växelörat är snett igen så jag får ta ner den till smeden i Blekinge och se om han klarar rikta det igen.

Så jag tror att planen är att börja leta efter en cykel med löst växelöra!

HejHej, 7 st i måndags var ju inte så illa pinkat.. Jag tänker köra en runda imorgon (Torsdag) vid 18.00 om någon är intresserad. Jag har lite dålig fantasi vad gäller VILKEN runda dock..

Tillbaka
Topp