Polarbear skrev:
-------------------------------------------------------
> OK, hoppas du får en trevlig tur!
>
> När jag läst den här tråden har jag blivit
> väldigt sugen på att pröva de stigar förutom
> svart/vita som finns i Gömmaren så om någon ska
> ut den vändan så hakar jag gärna på.
Jag tänkte ta en bus-, hopp- & lekrunda på Söndag om du vill hänga på? Blir en del av Svart-vita + en mix av lite av de roligare stigarna som man kan välja istället. Tempot får bli sekundärt, mer cykla för att det är kul. Spårcentralen 14:00?
lidalooparn skrev:
-------------------------------------------------------
> Vad är egentligen elit tiderna runt sjön :-)?
> Finns nån Strava (för lat för o bläddra här)
> på stigen?
Jag är låångt ifrån nån elit (bara cyklat i ett år) men tog en hets-runda i kvällssolen & slipa lite tider i Strava. Har KOM på samtliga segment nu men väntar fortf. på att nån som är snabb på riktigt ska lägga en sån där riktig rökartid. SUB 60min på hela Svart-vita vore grymt att jaga!
Men usch va jobbigt det kan va & cykla fort! Inte nog med att man blir svettig & trött i benen, man lessnar ju på sig själv när hjärnan vill trampa men kroppen säger stanna. Klättringen tillbaka upp till gröna/Eldmannens plats knäckte mig totalt idag, fy f-n va jag hatar den backen ibland! Idag var det första gången jag sakna SPD sen jag gick över till plattisar, det är verkligen skillnad på vilken effekt man får ner i vevarna. På en timmes cykling så måste det handla om minuter som man vinner med SPD? Ingen som har ett par XT/M785 ligger & skräpar? Vore kul & prova skillnaden men känner inte att det är värt att köpa ett nytt par pedaler bara för det.
Nåväl, tiderna att slå är enligt nedan. Pedal damn it!