Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
liveforthis sa:Sweet! Vad är det för skapelse ?
Egress sa:liveforthis sa:Sweet! Vad är det för skapelse ?
Något jag skissat på som nästa hemmabygge.
Lång och flack nog för att inte kallas omodern, fast inte helt insnöad i alla de senaste trenderna.
Pelle Hå sa:Det blev bra. Riktigt rolig hoj!
Cotic BFe, 2018
patten sa:Snygg cykel! Var du ute och rullade själv i Delsjön förra veckan? I sådant fall bör det ha varit dig och cykeln som jag såg :)
Pelle Hå sa:patten sa:Snygg cykel! Var du ute och rullade själv i Delsjön förra veckan? I sådant fall bör det ha varit dig och cykeln som jag såg :)
Tackar!
Ja det kan nog stämma. Någon kvällstur var jag ute på efter jobbet. :-)
glitch sa:Tillbaka i stan efter några veckor på landet så det fick till att rasta Transmittern i hettan. Guuuud vad den går utför!
marr sa:glitch sa:Tillbaka i stan efter några veckor på landet så det fick till att rasta Transmittern i hettan. Guuuud vad den går utför!
Jäkla snygg med :)
Bofinken sa:Hur är transmittern på platten? Sirap? Uppför?
Perra-G sa:Vad har du för tire clearance bak och årsmodell på ramen om du kör 3" NN? Vad jag hört ska det inte gå in så feta sulor över huvud taget...
glitch sa:Perra-G sa:Vad har du för tire clearance bak och årsmodell på ramen om du kör 3" NN? Vad jag hört ska det inte gå in så feta sulor över huvud taget...
Kanske är mer utrymm på gen 2? På min mk1 skulle det inte funka.
MatteXC sa:I leran är det bara att dra på Magic mary 2,35" ;)
Har min ram på annons men börjar fnula på om jag inte ska ha kvar den men köra med något lägre gaffel (120mm). Går ju att slänga i travel spacera i Sektorn (jävligt nice att ha den möjligheten trots solo air och motion control).
Kör absolut mest XC inspirerad MTB men kan vara kul att ha en HT och Sonder kanske när en hit med något lägre front?
MatteXC sa:I ärlighetens namn blir det mest XC av den enkla anledningen att det finns nära och familjelivet (och snart mörkret)...
Hur tycker du MM 2,8 funkar? Måste vara ett rejält träskmonster till däck, men om det rensar lera lika bra som 2,35orna så är det kanske en bra lösning på 650b+ och lera?
liveforthis sa:Testa 2.8or på sentiern idag lagom med ler plats och lagom fett ? på 38mm id fälg
mtb565 sa:liveforthis sa:Testa 2.8or på sentiern idag lagom med ler plats och lagom fett ? på 38mm id fälg
Ser riktigt fett ut! Hur lång är du och vilken storlek kör du på?
viggen sa:Ålrajt, då försöker vi väl igen. Verkar som att happy inte gillar bilder hostade av google..