Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Grymt härligt att höra!kat0 sa:Tack för mycket bra inspiration i denna tråd! Själv så klickade jag (efter massvis av jämförande fram och tillbaka) nyss hem en Sonder Transmitter. Blir återkomst till MTB efter ca 8 år av annan cykling, ska bli riktigt kul att testa 27,5+
glitch sa:Snyggy kat0! Blir bra!
Börja spara till nya hjul för de som sitter på är bojsänken :)
De sa typ 2.5 kg :)
Bra lättningspotential.
larsaw sa:
EST sa:larsaw sa:
Jävlar va nice i med låda i!
sobrius sa:Present till sambon. Saknar bromsadapter bak men fick passa på att fota när solen är framme. =)
Snygg! Vliket slag har du på gaffeln?Paco sa:sobrius sa:Present till sambon. Saknar bromsadapter bak men fick passa på att fota när solen är framme. =)
Kompis!
liveforthis sa:Fina hojar :) . Fick hem ett wild am däck som ska testas framöver ihop med slaugther dh bak . Blev en 3mils runda igår med allt från stenhällar till lös barrskog.
sobrius sa:Snygg! Vliket slag har du på gaffeln?Paco sa:sobrius sa:Present till sambon. Saknar bromsadapter bak men fick passa på att fota när solen är framme. =)
Kompis!
mikipedia_ sa:liveforthis sa:Fina hojar :) . Fick hem ett wild am däck som ska testas framöver ihop med slaugther dh bak . Blev en 3mils runda igår med allt från stenhällar till lös barrskog.
Hur tycker du Slaughter dh är att trampa med? Har ett som ligger på hyllan men aldrig vågat montera pga 1400g?
mikipedia_ sa:mikipedia_ sa:liveforthis sa:Fina hojar :) . Fick hem ett wild am däck som ska testas framöver ihop med slaugther dh bak . Blev en 3mils runda igår med allt från stenhällar till lös barrskog.
Hur tycker du Slaughter dh är att trampa med? Har ett som ligger på hyllan men aldrig vågat montera pga 1400g?
Ähh fuck it, nu åker dhsulan på efter ännu en punka?
Paco sa:mikipedia_ sa:mikipedia_ sa:liveforthis sa:Fina hojar :) . Fick hem ett wild am däck som ska testas framöver ihop med slaugther dh bak . Blev en 3mils runda igår med allt från stenhällar till lös barrskog.
Har kört två säsonger på mitt Slaughter Grid och har inget att klaga på. Bra rull och inte en punka?
mikipedia_ sa:Paco sa:mikipedia_ sa:mikipedia_ sa:liveforthis sa:Fina hojar :) . Fick hem ett wild am däck som ska testas framöver ihop med slaugther dh bak . Blev en 3mils runda igår med allt från stenhällar till lös barrskog.
Har kört två säsonger på mitt Slaughter Grid och har inget att klaga på. Bra rull och inte en punka?
Jo men grid har ju typ samma vikt som Minion SS i exo silkworm. Det här är ett kanttråds Dh däck med ännu grövre casing än grid. Men nu sitter det där, får prova imorgon?
desmo sa:Kan ju likväl fråga här som i någon annan tråd.
Min Honzo kom leverererad med Maxxis Minion DHF 29x2,3 (EXO TR) fram och Maxxis Crossmark 29x2,25 (EXO TR) bak.
Köttigt fram, och xc bak?
Nu när vätan kommer så tänker jag att framdäcket fortfarande fungerar, men att lite mer fäste och mönster skulle vara användbart bak. Gör ni samma slutsats? Vad ska monteras isåfall? På förra hojen körde jag Chunky Monkey som jag tyckte fungerade bra.
glitch sa:Ser sjukt små å söta ut