Hardtaildrömmar - buskul bröt stigcykel, inspirationstråd
liveforthis sa:Får hålla liv i tråden. Blev lite go cykling ikväll hemma vid.
Vilka härliga stigar du verka ha!
Btw läcker bad ass HT!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
liveforthis sa:Får hålla liv i tråden. Blev lite go cykling ikväll hemma vid.
larsaw sa:liveforthis sa:Får hålla liv i tråden. Blev lite go cykling ikväll hemma vid.
Vilka härliga stigar du verka ha!
Btw läcker bad ass HT!
jofahjalm sa:Förutom att kragen till droppern inte är i silver så ser det snyggt färgmatchat ut. Kunde haft fler färger, men fortfarnde mycket bra!
Stanton kanske? Vet inte vad de väger men de kanske är lättare.Pelle Hå sa:Någon som sett en stålram med rolig geo och som inte väger som en stridsvagn? Jag tänker viktmässigt typ Cotic Soul (ca 2kg) fast med geo som en BFe.
revben sa:Stanton kanske? Vet inte vad de väger men de kanske är lättare.Pelle Hå sa:Någon som sett en stålram med rolig geo och som inte väger som en stridsvagn? Jag tänker viktmässigt typ Cotic Soul (ca 2kg) fast med geo som en BFe.
Pelle Hå sa:Stanton vill jag inte befatta mig med efter hans fånerier med transportskadan som var på tal för ett par(?) år sedan.
2,5kg är ungefär vad en BFe väger. Kanske är svårt att komma ner så mycket mer i vikt (eller dyrt).
Jilster: Då pratar vi kalsongfiber väl?
Paco sa:Nu börjar vi bli några som kör Deedars, ska vi bilda klubb och ha västar??
pnkcow sa:
Svedjemo sa:Nu har den kommit! Blev en kort tur ikväll och det kändes lovande!
Westman sa:No can do Pelle, acceptera att bra stålramar väger 2.4kg+ eller punga ut för titan..
glitch sa:Transmittern har fått dropper.
Efter 2 veckor och 4 mail till bike discount om att kragen på tranz x stolpen var blanksilver och inte svart som på bilderna åkte det eltejp på så fick det vara med det :)
Dock inte riktigt kompis med remoten, har en Brand-x stolpe också som har en mycket bättre remote. Denna har ett metallrör i vinkel från remoten ut där höljet sen möter som är både fult och i vägen....
MatteXC sa:glitch sa:Transmittern har fått dropper.
Efter 2 veckor och 4 mail till bike discount om att kragen på tranz x stolpen var blanksilver och inte svart som på bilderna åkte det eltejp på så fick det vara med det :)
Dock inte riktigt kompis med remoten, har en Brand-x stolpe också som har en mycket bättre remote. Denna har ett metallrör i vinkel från remoten ut där höljet sen möter som är både fult och i vägen....
Tungtrampad upp för backen vid fiskartorpet? ;)
Hojen ser bra ut iallafall!
MatteXC sa:Verkar hyfsad, synd att den verkar ha för tight frigång :(
Jag som råkar ha en 120mm gaffel med boost för 27,5+ över...
EST sa:Marinon funkar bra :)
hedstr0m sa:EST sa:Marinon funkar bra :)
Ser kul ut! =D
Hur är den på stigen då?