liveforthis
Aktiv medlem
Hardtaildrömmar - buskul bröt stigcykel, inspirationstråd
Trevliga bilder folks! ^
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Swoop sa:Inspiration!
Här finns fler:
https://m.pinkbike.com/news/what-is...mfrenduro-hardtail-of-2018-pinkbike-poll.html
enfield sa:Min Unit X med 29” hjul. Finfin!
Swoop sa:Swoop sa:Inspiration!
Här finns fler:
https://m.pinkbike.com/news/what-is...mfrenduro-hardtail-of-2018-pinkbike-poll.html
Duh, så sen på bollen...
jonte987 sa:enfield sa:Min Unit X med 29” hjul. Finfin!
Snygg. Vad motsvarar gaffeln för slag? Kan man få tag i en motsvarande 130mm? Letade häromdagen utan att hitta nåt.
enfield sa:jonte987 sa:enfield sa:Min Unit X med 29” hjul. Finfin!
Snygg. Vad motsvarar gaffeln för slag? Kan man få tag i en motsvarande 130mm? Letade häromdagen utan att hitta nåt.
Tack!
Gaffeln är original, Kona P2. Jag mätt A-C till ca 470 mm men vet ej vilket slaglängd det skulle motsvara.
Framnavet är 9 x 100 så ej boost tyvärr.
Trek 1120 Adventure fork kanske skulle kunna vara något?MatteXC sa:Har också letat efter en längre stel gaffel för att kunna ersätta en 130mm dämpad gaffel. Några tips? Måste vara boost 110 axel...
öanisse sa:Trek 1120 Adventure fork kanske skulle kunna vara något?MatteXC sa:Har också letat efter en längre stel gaffel för att kunna ersätta en 130mm dämpad gaffel. Några tips? Måste vara boost 110 axel...
AC 510, boost 110 samt plats för 29+ däck.
MatteXC sa:Ja Trekgaffeln var klockren förutom priset... Vad finns det för fulgafflar? Surly har en stålgaffel med boost, skulle ju kunna vara något, om än lite kort
jonte987 sa:Glömde visst länk
http://www.tandellbikes.com/29er-plus-carbon-rigid-forks_p0934.html
MatteXC sa:Ja Trekgaffeln var klockren förutom priset... Vad finns det för fulgafflar? Surly har en stålgaffel med boost, skulle ju kunna vara något, om än lite kort
cykel nisse sa:Vet inte om jag ska skratta eller gråta när jag visar den här misären!vet inte hur jag ska göra behålla med ny gaffel eller byta?
Leffe sa:cykel nisse sa:Vet inte om jag ska skratta eller gråta när jag visar den här misären!vet inte hur jag ska göra behålla med ny gaffel eller byta?
Är nog dags att byta cykel nu ? Spara scotten som ica-cykel.
cykel nisse sa:Vet inte om jag ska skratta eller gråta när jag visar den här misären!vet inte hur jag ska göra behålla med ny gaffel eller byta?
utbrott sa:För övrigt så är jag fortfarande sugen på P7:an på K&S. Vad säger ni om priset 15000:-? Tycker det är lite i överkant. 13500:- hade jag slagit till på. Är jag fel ute?
Vill helt enkelt inte göra en dålig affär om jag skulle vilja sälja den om ett halvår igen.
utbrott sa:Den där känns ju som ett riktigt monster till HT alltså haha. 63 grader HA.
EST sa:utbrott sa:Den där känns ju som ett riktigt monster till HT alltså haha. 63 grader HA.
Har ju 63,5 på min Marino så..
Johan777 sa:utbrott sa:För övrigt så är jag fortfarande sugen på P7:an på K&S. Vad säger ni om priset 15000:-? Tycker det är lite i överkant. 13500:- hade jag slagit till på. Är jag fel ute?
Vill helt enkelt inte göra en dålig affär om jag skulle vilja sälja den om ett halvår igen.
15 är väl ett helt ok pris. Om du inte gillar det så kan du ju passa. Jag fattar inte vad du är ute efter när du gnäller på priset här? "Sista priset kompis" killar är ju populära annars...
Jag har träffat dig när jag var mindre och hängde mycket vid bmx-banan i Varberg när det begav sig. Tidigt 2000-tal :)liveforthis sa:Trevlig runda idag. Väldigt bkandat underlag is/lera hårdpackat till traktorspår