Hej cyklister i stan!

Josse89

Medlem
Hej cyklister i stan!
Vi är en grupp studenter vid utbildningen UX Designer på Yrgo i Göteborg som skulle bli otroligt glada om ni ville svara på vår enkät. Vi vill bilda oss en uppfattning om hur det är att vara cyklist i en storstad. Enkäten riktar sig till dig som cyklar regelbundet idag och tar ca 7 minuter att besvara.

Tack på förhand!
http://Enkät
https://forms.gle/dBQNH68FU3T8zztK7

Hej cyklister i stan!
En länk som inte fungerar.... joråsåatt....

4NC.gif

Hej cyklister i stan!

Det går göra rätt enklare än att göra fel. Om man då anstränger sig för att göra fel beror det på något annat än lättja.
Det är väl taskig ux. Jag har en enda gång i livet använt ui proffs. Fick sen hjälpa programören att ändra lite så är användaren hade teknisk möjlighet att ta sig igenom flödet. Men jag är så tråkigt målorienterad.

Hej cyklister i stan!
Det är väl taskig ux. Jag har en enda gång i livet använt ui proffs. Fick sen hjälpa programören att ändra lite så är användaren hade teknisk möjlighet att ta sig igenom flödet. Men jag är så tråkigt målorienterad.

Du är för snäll. Det är ju ändå fredag....

Och var du snäll så drog jag mitt strå till stacken genom att fylla i övningen seriöst.

Hej cyklister i stan!
Fyllde i men är tveksam till om happyittroll är rätt målgrupp. Kan avslöja vilken app jag saknar: en som har med en massa stigar med information om vad som krävs för att kunna köra dem. Förstår att en sån är svår att få till, särskilt som att det finns en massa stigar som inte ens finns med på några kartor, men det vore najs för oss som varken har fullgung eller skills. Har ju inget med cykling i storstan att göra men har svårt att komma på något en app skulle lösa där. Kanske någon realtidstracking av cykeltjuvar? ?

Hej cyklister i stan!
Fyllde i men är tveksam till om happyittroll är rätt målgrupp. Kan avslöja vilken app jag saknar: en som har med en massa stigar med information om vad som krävs för att kunna köra dem. Förstår att en sån är svår att få till, särskilt som att det finns en massa stigar som inte ens finns med på några kartor, men det vore najs för oss som varken har fullgung eller skills. Har ju inget med cykling i storstan att göra men har svårt att komma på något en app skulle lösa där. Kanske någon realtidstracking av cykeltjuvar? ?
Mina bästa stigar och grusvägar har jag inte hittat via Trailforks eller Strava även om jag brukar använda dessa regelbundet, utan genom att cykla och undra vart det leder.

Jag kommer inte lägga upp dem i nån app av olika anledningar.

Hej cyklister i stan!
Precis så gör jag också. Har släpat cykeln över några berg och genom några träsk. Spanar när jag ute med hunden eller springer också. Närområdet har jag rätt bra koll på men ju längre bort man kommer desto svårare blir det ju att hinna irra. Skulle gärna dela med mig om det vore enkelt. Är lite lat. :) Ibland skriver jag kommentarer på strava om hur framkomligheten var.

Tillbaka
Topp