Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
karem_21 sa:Jag har läst någonstans att 9 delad MTB bakväxel ska fungera men skulle vilja få det bekräftat. Vad vill du ha för bakväxlarn? Man kan ju alltid testa
emmer sa:En niodelad mtb -växel har samma kabeldrag som en 10 -delad vägväxel (för Shimano då alltså) och bör funka helt okay.
Bengt-re sa:karem_21 sa:Jag har läst någonstans att 9 delad MTB bakväxel ska fungera men skulle vilja få det bekräftat. Vad vill du ha för bakväxlarn? Man kan ju alltid testa
Ja det kan fungera. Inget är säkert, men väl värt att testa. Sora är annars en ny 9-delad växel som tar upp till 34.
Dom, 9-delad kassett, är ju bredare än en 10-delad så det bör inte vara ngt problem med att ändläget inte räcker till.karem_21 sa:Men det jag funderar på klarar då en 9 växlad MTB bakväxel en 10 delad kassett?
karem_21 sa:Men det jag funderar på klarar då en 9 växlad MTB bakväxel en 10 delad kassett?
karem_21 sa:Det blir att köpa en Shimano Deore M592 Shadow 9 ok testa får hoppas det fungerar