HJÄLP!!! Hur möter man en bakaxel?

Jahaa, jag vet att de sticker iväg med pengar, de ända som passade till min på cykelkraft kostade 11 000 ish
Dom har ju två under tusenlappen också. Inga finns i lager men…

Har du annat framhjul som redan är tubeless?

Bilagor

• 972E5041-DCFE-4F45-A9E2-E766B4666AFF.jpeg
    972E5041-DCFE-4F45-A9E2-E766B4666AFF.jpeg
    102.5 KB · Besök: 42
De är ju sjukt hur alla kan hitta grejer då snabbt, jag är ju som en trög åsna
Ett litet tips bara: Du verkar funka som jag, läser alla inlägg från cykelnördar här om vad man "villhöver". Tubeless är bra, men om man inte har oändligt med pengar kan det vara värt att tänka på att dessa hjul kan vara svårsålda separat, och höjer knappast värdet på cykeln märkbart (om du inte har tur).
Jag gissar att du i längden har mer nytta av att önska dig ett bidrag till nästa cykel. För om dina föräldrar inte hänger på happy lär de få en chock när de inser vad som är en "lagom" nästa cykel, då kan besparingar vara bra att ha.

Senast ändrad:
Ett litet tips bara: Du verkar funka som jag, läser alla inlägg från cykelnördar här om vad man "villhöver". Tubeless är bra, men om man inte har oändligt med pengar kan det vara värt att tänka på att dessa hjul kan vara svårsålda separat, och höjer knappast värdet på cykeln märkbart (om du inte har tur).
Jag gissar att du i längden har mer nytta av att önska dig ett bidrag till nästa cykel. För om dina föräldrar inte hänger på happy lär de få en chock när de inser vad som är en "lagom" nästa cykel, då kan besparingar vara bra att ha.
Jag sparar så mycket jag kan, jag jar tillochmed tänkt på att öppna bisness

Och de fattar inte vad behov jag är ute efter, de är inte särskilt dyrt men ändå

Tillbaka
Topp