Hopp Gbg

edvin_m

Medlem
Hopp Gbg
Jag skickade ut en länk till alla GSC's medlemmar samt la ut det på Fb. Verkar ha gett resultat :)

Bra jobbat Carl-johan som skickade in det!

rekrevs

Aktiv medlem
Hopp Gbg
Om bygget blir av så kommer åtminstone Park & Natur och Kretslopp & Vatten vara inblandade, kanske även Kultur & Fritid.
Närheten till Delsjön gör att det finns rätt strikta regler vad man får och inte får göra på den kullen. Men så länge man bara tillför material och inte gräver samt inte påverkar avrinningen av lakvatten eller påskyndar erosionen av det övre lerlagret så borde det gå att genomföra :)

KOLOSS

Aktiv medlem
Hopp Gbg
Ser ut att kunna bli intressant! Tror inte att kommuner är så intressanta att bygga darkfest hopp då dom vill hålla saker säkert och lättåtkomligt för alla.

Men riktigt kul att se att detta fick ett happy ending!

stenmark

Aktiv medlem
Hopp Gbg
Detta är CK master som bygger med egna sponsorpengar. Det är alltså inte Göteborgsförslaget som genomför eller finansierar bygget. (enligt mina uppgifter)
Bygget är en del av SM banan som genomförs nu. Om tid och pengar finns i framtiden så kan bygget troligen utökas med fler hopplinjer av varienade karaktär och svårighet.

m3lk3r

Aktiv medlem
Hopp Gbg
Detta är CK master som bygger med egna sponsorpengar. Det är alltså inte Göteborgsförslaget som genomför eller finansierar bygget. (enligt mina uppgifter)
Bygget är en del av SM banan som genomförs nu. Om tid och pengar finns i framtiden så kan bygget troligen utökas med fler hopplinjer av varienade karaktär och svårighet.
Ja det verkade inte vara förslaget som gått igenom riktigt tyvärr men hyfsad kul size på hoppen ser det ut att kunna bli?

Senast ändrad:

slashtmp

Aktiv medlem
Hopp Gbg
Riktigt så negativt är inte beslutet egentligen. Det som sägs är att eftersom det redan pågår ett projekt där hopplinjer eventuellt kan bli aktuellt finns det ingen anledning för P&N att start upp ett nytt projekt. Så det är inte helt förkastat!

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer