Hör upp, cykel i media-tråden

Far och son cyklar 140 mil till Polen – mot rasism, för rättvisa: ”Lite så att man får ta den ...jpg

Vet ej hur deras regnummer fungerar, men kan ju vara så att det rör sig om stulna plåtar.
Dels har varje delstat sitt eget register. Sedan tror jag att nummret byts vid ägarbyte men jag är inte helt hundra på det. Dessutom är det tydligen ganska krångligt att söka i registren i många delstater.

Dels har varje delstat sitt eget register. Sedan tror jag att nummret byts vid ägarbyte men jag är inte helt hundra på det. Dessutom är det tydligen ganska krångligt att söka i registren i många delstater.
Nej, numret byts inte vid ägarbyte.
Åtminstone gjorde det inte det när jag ägde en bil på Maui under några månader 2007.

Kan förvisso vara annorlunda i andra delstater eller ändrat sen dess.

Chipstuttar misshandlar cyklist

Chipstuttar misshandlar cyklist

Cyklisten borde lära sig att i Malmö har cyklister alltid väjningsplikt mot tjockmagade gubbar i BMW-kebabsläde.

IMG-20210526-WA0001.jpeg

Insändare ifrån dagens Lerums Tidning.
Kan vara bra att vara lite extra vänlig mot folk man möter på sina turer. Så vi slipper en mobb som kräver förbud mot cyklar i vissa områden. Kan ju också vara värt att välja sin rutt med omsorg nu när det är blött och lerigt och marken är mer känslig.

Ingen Padel?

Finns väl iofs annat att fundera på om det dels ska gå på spångar och dels ska dela hopp med skidåkare. Möjligen har skribenten inte fått till det helt och hållet?

Säkert bakom betalvägg..

funkade fint i inkognitoläge för mig! Trevlig artikel där de tar 2 dagar på sig att e-cykla mellan halmstad och varberg. Atikekln avslutas med godbiten "På Brittas Strandveranda dricker ett gäng professionella cyklister Aperol Spritz under halmparasollen med utsikt över havet."

Proffscyklister...

Tillbaka
Topp