D
Deleted member 68249
Guest
Hör upp, cykel i media-tråden
Haha, dubbelfel! ?Ganska ointressant vad denna persons felaktiga definition av fordonet är kan jag tycka.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Haha, dubbelfel! ?Ganska ointressant vad denna persons felaktiga definition av fordonet är kan jag tycka.
Han hade kunnat nöjt sig med de tre första orden.![]()
INSÄNDARE: Insändare: Oskyddade trafikanter lever farligt
Jag hatar bilismen, men framför allt de chaufförer som kör som om de var ensamma på vägen.www.op.se
Oskyddade trafikanter lever?Han hade kunnat nöjt sig med de tre första orden.
Hm, är inte regplåtarna i USA kopplade mot ett fordon? De har regnumret men vet inte om det är en VW eller Volvo som är inblandad i rånen.Inte Sverige, men wtf..
Vet ej hur deras regnummer fungerar, men kan ju vara så att det rör sig om stulna plåtar.Hm, är inte regplåtarna i USA kopplade mot ett fordon? De har regnumret men vet inte om det är en VW eller Volvo som är inblandad i rånen.
Dels har varje delstat sitt eget register. Sedan tror jag att nummret byts vid ägarbyte men jag är inte helt hundra på det. Dessutom är det tydligen ganska krångligt att söka i registren i många delstater.Vet ej hur deras regnummer fungerar, men kan ju vara så att det rör sig om stulna plåtar.
Nej, numret byts inte vid ägarbyte.Dels har varje delstat sitt eget register. Sedan tror jag att nummret byts vid ägarbyte men jag är inte helt hundra på det. Dessutom är det tydligen ganska krångligt att söka i registren i många delstater.
Det vet du väl? Livet är en ständig uppforsbacke.Bara uppförsbacke? Hur ska ni komma ner igen?
Tankarna att värva honom till XC i Världscup-tråden kanske inte var så långsökta då![]()
Skridsko: van der Poels nya utmaning: Cykla i 82 timmar
Att åka 10 000 meter på skridsko tar drygt 12 minuter för Nils van der Poel. För att lyckas med det målet ska nu världsmästaren cykla genom Sverige på under 82 timmar. I helgen testar han formen – med dubbla ”Vätternrundor”.www.svt.se
Cyklisten borde lära sig att i Malmö har cyklister alltid väjningsplikt mot tjockmagade gubbar i BMW-kebabsläde.Chipstuttar misshandlar cyklist
![]()
Arg bilist misstänks ha puttat Fredrik av cykeln
Fredrik Nihlén, 48, var ute och cyklade när han behövde väja för en bil så de inte krockade. Bilisten misstänks sedan ha kört efter, skrikit och puttat Fredrik till marken – som slogs blodig. Nu har bilisten åtalats för misshandel. – Det är en farbror som inte borde köra bil, säger han.www.expressen.se
Här var jag pucktvåa.![]()
Mountainbike: Här gör han en Frontflip och flyger 30 meter
Spanjoren Bienvenido Aguado har lyckats med något som ingen tidigare gjort inom mountainbike. I helgen landade han det längsta hoppet som uppmäts inom grenen dirt-to-dirt. En Frontflip på 30 meter.www.svt.se
Konsultbolag skriver politisk insändare i hopp om att få sälja sina konsulttjänster till kommuner (dvs skattebetalarna)...![]()
DEBATT: Debatt: Cykling kan innebära miljardvinster för samhället
Bara 7 procent av svenskarna når upp till rekommenderade 2,5 timmes fysisk aktivitet i veckan. Inaktiviteten får…www.op.se
Som vi cyklister vinner på?Konsultbolag skriver politisk insändare i hopp om att få sälja sina konsulttjänster till kommuner (dvs skattebetalarna)...
Vilka trafikregler tillämpas i Malmö? Tuta 3 gånger och fri hastighet? ??Cyklisten borde lära sig att i Malmö har cyklister alltid väjningsplikt mot tjockmagade gubbar i BMW-kebabsläde.
Vi säljer ju motsvarande tjänster för fortsatt utveckling för bilar annars så ett steg i rätt riktning ändå.. ?Konsultbolag skriver politisk insändare i hopp om att få sälja sina konsulttjänster till kommuner (dvs skattebetalarna)...
funkade fint i inkognitoläge för mig! Trevlig artikel där de tar 2 dagar på sig att e-cykla mellan halmstad och varberg. Atikekln avslutas med godbiten "På Brittas Strandveranda dricker ett gäng professionella cyklister Aperol Spritz under halmparasollen med utsikt över havet."Säkert bakom betalvägg..
![]()
Upptäck Sveriges mest kulinariska cykelled
Den bildsköna Kattegattleden kantas av vacker natur, gulliga byar och ambitiösa restauranger. SvD Mat & Resor tog cykeln till västkustens pärlor.www.svd.se
Verkligen! Och som en tänkvärd motvikt till den så ofta förekommande "bockstyrepropagandan" på Happy.En fin hyllning till cykling!