Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Lars.E sa:Snyggt!
Men borde det inte vara lag på att likt Jofa berätta var hucken är?
dnleriksson sa:Det där hucket i första inlägget är fan skithögt och har inte direkt en mjuk landning :-)
Kung_Gustaf sa:Huck i Falun förra året.
hm sa:Ere någon skillnad på ett huck och ett drop?
Här e 2 av det på sm-banan som går nästa helg i Värnamo.
Ena underifrån och det andra ovanifrån.
BjornR sa:hm sa:Ere någon skillnad på ett huck och ett drop?
Här e 2 av det på sm-banan som går nästa helg i Värnamo.
Ena underifrån och det andra ovanifrån.
I min mening är det ett dropp om det är den primära vägen på stigen. Om du hoppade från första droppet(längst upp) och landade efter andra droppet, då är det självklart ett huck. Du väljer en väg som inte är egentligen tänkt att ta.
Kung_Gustaf sa:Huck i Falun förra året.
xdr sa:Kung_Gustaf sa:Huck i Falun förra året.
Visst är det på röda?
Bonf sa:Klart huck i mina ögon! Jag betraktar i och för sig trottoarkanter som huck (... canyon, remember!).
TM sa:Huck i min värld är ett jäkligt ogynnsamt drop i låg fart, fett keff landning och ett rejält ryck i styret.
Ett vanligt hopp eller drop i en bana är något annat.
Om en Super Monster är lämplig för tillfället så är det per automatik ett huck, oavsett allt ovanstående.
Josh Bender. Säger bara det.
TM sa:Huck i min värld är ett jäkligt ogynnsamt drop i låg fart, fett keff landning och ett rejält ryck i styret.
Rydell sa:TM sa:Huck i min värld är ett jäkligt ogynnsamt drop i låg fart, fett keff landning och ett rejält ryck i styret.
Ett vanligt hopp eller drop i en bana är något annat.
Om en Super Monster är lämplig för tillfället så är det per automatik ett huck, oavsett allt ovanstående.
Josh Bender. Säger bara det.
Ogymsamt som för nötterna ;)
Makten sa:TM sa:Huck i min värld är ett jäkligt ogynnsamt drop i låg fart, fett keff landning och ett rejält ryck i styret.
Ser ut exakt som första bilden i den här tråden då:-))
EST sa:Okej vi ssket i vad huck är. Å så postat vi bilder på när vi tar oss ner för saker som vi själva gillar. Jag hoppade högre med helstel hoj för 20 år sen än vad jag gör nu med en fet enduro cykel. Vi är bara glada gubbar som visar små höjdskillnader sen om nån har en större sådan så okej å vill man se fräna kort får man väl kolla på Pink bike. Så posta vidare jag gillart ?
EST sa:Janne som cyklat i ett år på 52 bast :) Å absolut inte jag som lurat upp han nääää dåååå......;)