Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
thomaslundstrom sa:Om någon vänlig själ är villig att komma hem till mig och förklara varför uppvärmningskostnaden skjuter i höjden varje vinter så står min dörr alltid öppen.
Eller slå helt av termostaten. Sänker temperaturen vilket är bra vid inomhustrampande.Hasse#7 sa:thomaslundstrom sa:Om någon vänlig själ är villig att komma hem till mig och förklara varför uppvärmningskostnaden skjuter i höjden varje vinter så står min dörr alltid öppen.
Stäng dörren. Det lär hjälpa så här års.
Vadå, nördiga skämt med matematisk anknytning kan väl omöjligen rubriceras som kassa!?42Hz sa:-There are only 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't
En av mina favoriter!42Hz sa:-There are only 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't
weldion sa:En av mina favoriter!42Hz sa:-There are only 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't
Ungefär i stil som: Did you hear about the guy who froze himself to absolute zero? He's 0K now.
Ja, den får godkänt. Kemiskämt är per definition kassa! (springer och gömmer mig för ev. kemisters angrepp)42Hz sa:weldion sa:En av mina favoriter!42Hz sa:-There are only 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't
Ungefär i stil som: Did you hear about the guy who froze himself to absolute zero? He's 0K now.
GoranS kanske har rätt att det inte är tillräckligt kassa skämt. =)
En till då:
Two men walk into a restaurant. One man orders H2O. The second man says, “I will have H2O too.”, the second man dies.
GoranS sa:Ja, den får godkänt. Kemiskämt är per definition kassa! (springer och gömmer mig för ev. kemisters angrepp)42Hz sa:weldion sa:En av mina favoriter!42Hz sa:-There are only 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't
En till då:
Two men walk into a restaurant. One man orders H2O. The second man says, “I will have H2O too.”, the second man dies.
GoranS sa:Ja, den får godkänt. Kemiskämt är per definition kassa! (springer och gömmer mig för ev. kemisters angrepp)42Hz sa:weldion sa:En av mina favoriter!42Hz sa:-There are only 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't
En till då:
Peth sa:Har ni hört om bandet som råkade låsa in bussnyckeln i turnébussen? Det tog dem fyra timmar innan de lyckades låsa upp och kunde släppa ut sin trummis.
Hasse#7 sa:Peth sa:Har ni hört om bandet som råkade låsa in bussnyckeln i turnébussen? Det tog dem fyra timmar innan de lyckades låsa upp och kunde släppa ut sin trummis.
Kvartetter består oftast av tre musiker och en batterist.
Hoppas inte Onegear läser detta.
tobot sa:Vad hade italienarna på pastan på medeltiden?
- Böldpesto
En uppföljare:Ett jävvligt gött gbg skämt:
Kalle och Ada satt och käkade och då frågade Kalle
-Är du mätt?
-Ja, en och åttiotre..
//
Roffe
väldigt gammal :) men den är braHar inte plöjt igenom alla skämt än och hoppas denna är ny?.
Någon som vet varför Mammutarna dog ut?
Det fanns inga Papputtar!