C
cal
Guest
Hur brant går det att köra ?
Det känns som att det blir väldigt stora svall här på forumet pga. lagombra's (anders) lustiga inlägg. Förstår ni inte att han tycker att det är dökul att driva med folk och skriva lustiga inlägg utan någon vidare eftertanke, och få oss att se ut som frågetecken? Han har väl en liten retsticka inom sig som inte fått titta ut på länge men som funnit en ny uttrycksform (happy).
Jag gillar inte att dela med mig av det folk skriver privat till mig, men det känns faktiskt befogat i det här fallet då diskussionerna om dessa "lagombra inlägg" aldrig tycks sluta. Ignorera eller garva åt dem istället, för såhär skriver anders om sig själv:
Inget att bli upprörd över med andra ord även om alla kanske inte förstår ordvitsarna och komiken i det han skriver. Sen kan man ju bli irreterad över folk som roar sig på andras bekostnad (eller vad man skall kalla det?) men det är väl inget att ilskna till över trots allt. :)
Jag gillar inte att dela med mig av det folk skriver privat till mig, men det känns faktiskt befogat i det här fallet då diskussionerna om dessa "lagombra inlägg" aldrig tycks sluta. Ignorera eller garva åt dem istället, för såhär skriver anders om sig själv:
"du jag menar inte speciellt mycket, det är mest bara svada. sen bor det ju en liten retsticka i mig, jag kan bara inte låta bli att konstruera lite högtravande ordvändningar för att se hur alla sväljer betet direkt och tycks tro att jag menar vad jag säger.
som nu senast, igår kväll, man sätter en massa etiketter på mig om "rätt" cykel etc och drar iväg på fulla växlar om både det ena och det andra.
lite tragikomiskt faktiskt."
Inget att bli upprörd över med andra ord även om alla kanske inte förstår ordvitsarna och komiken i det han skriver. Sen kan man ju bli irreterad över folk som roar sig på andras bekostnad (eller vad man skall kalla det?) men det är väl inget att ilskna till över trots allt. :)