Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Vi har 15 i garaget...
2 vuxna och 2 små killar.
BMX, enhjuling, MTB finracer, fulracer, herrcykel..mm
Alla fullt fungerande och frekvent använda.
Ser småknäppt ut då man tittar in.
Bra fråga - 5",2*12",16",20",1/2 20", 24", 3*26", 3*28" -> 12,5 st - Enhjulingen räknas väl bara en halv. Dvs nästan precis två cyklar per person i genomsnitt. Hmmm - har jag bara två cyklar då borde jag kunna köpa en till.
8 på tre personer för två veckor sedan. De flesta mina. Lovade frun i huset att jag skulle göra mig av med några förra veckan när hon for iväg på lång konferens. Kollade priser på ebay och "råkade" skambjuda på två hojar. Nu har vi tio cyklar hemma. Har tills imorgon på mig att hitta på bra ursäkter.
jag har just nu 1 LVG, 2 XC, 1 Tempo, och har dessutom till låns 1 LVG, 1 CX och 1 XC. Synd att man inte hinner cykla på alla så mycket som man vill...
För egen del har jag en skogscykel (Cube LTD), en racer som är blå med campa veloce 9-delat och en "brukscykel" som är gul (var en gång en Bianchi grissly) XT-utrustad från förra årtusendet.
Dessutom har grabben en MTB, Cyclepro med LX-komponenter. Sambon har en Cresent med nexusväxel och en hybrid, Trek nånting. Lillflickan har en Monark tvåhjuling och två avlagda trehjulingar.
Totalt nio cyklar. Det är väl därför det är så svårt att få in en bil i vårt dubbelgarage.
Två lvg, en mtb, en fixie, en pendlarhoj. Och så en enhjuling. 5 och en halv alltså. Gav bort en gubbhoj nyligen så det blev lite bättre plats i garaget.
En stålräser, en titanräser, en plasträser, en pendlarcross, en tempocykel, en promenadcykel och ett tandemprojekt som tar en jäkla plats i garaget. Och en gammal aluram som ska bli nåt nån gång.
Nyligen byggt ihop en touringhoj så fyra stycken: skogshoj, pendlare, racer. Och så touringen då, som i nuläget är förväxlande lik en pendlarhoj faktiskt. Men det sitter inga Sport Contact på den så i stockholmssammanhang är det förmodligen ingen riktig pendlar. Min fru har fyra stycken numera men två av dem får inte vara i lägenheten ty de är försedda med stöd.