Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du är fantastiskt uthärdig även i tider med motgångar! Kudos till en äkta cyklist!Passerat 1000 med några. Får vara nöjd med tanke på skador o annat.
Jag har 2-4mil till jobbet när jag kommer hem typ 18 är jag färdig tränad. Jag försöker lägga in något längre pass till helgen. Men visst mina barn är vuxna och ibland hänger dom faktiskt med ut vilket alltid är roligt.Ni som cyklar typ 1000-1500 mil ni har inga småbarn? Hade nog blivit utkastad om man låg och pumpa dessa mil som glad motionär.
Se till att hålla dig frisk nästa år så att vi kan tampas om sistaplatsen i nåt/några SS-rejs! ?Omkring 200 mil ute och nästan ingen spinning. Covid-19 och senare en avsliten hälsena visade sig inte vara någon hit. Jag har aldrig varit i sämre form. Höjdpunkter var förutom GC, Mälaren Runt i lågintensivt tempo, femmilaren på veterancykeln, utöver det var det väldigt trevligt att cykla lite allt möjligt med Mats som är ytterligare en av få happyiter på Munsö.
Det ser jag fram emot.Se till att hålla dig frisk nästa år så att vi kan tampas om sistaplatsen i nåt/några SS-rejs! ?
Ni som cyklar typ 1000-1500 mil ni har inga småbarn? Hade nog blivit utkastad om man låg och pumpa dessa mil som glad motionär.
740 mil, varav en hel del pendling. Brukar ligga på 600-700 mil, så något mer i år.
(Mina småbarn är 20 och 18 år, varav bara den ena flyttat ut sedan i augusti.)
@Stol3n_Identity Hur har det gått?Snyggt jobbat!
Än är det inte för sent. Ca 21 km per dag till nyår går kanske att klämma in![]()
Blev 500 km till på mtb vilket gör att det slutar på 580 mil i år.Än är året inte slut ännu, men ca 530 mil so far.
Fördelat på 200 mil pendling, 150 mil lvg och 180 mil mtb(ink transport).
Gjorde 18000km (PB) året när småbarnen tagit slut?130 km till 800 mil i år.
En 6-åring och en bebbe som fyller 1 i januari. Man får prioritera och även acceptera saker som att gå upp "mitt i natten" ibland för att få cyklingen gjord innan resten av familjen vaknar. :)
Gjorde 18000km (PB) året när småbarnen tagit slut?
Ha en plan och följ den, cykla oftare än långt under den mörka tiden. Jag hade fördelen att kunna ha 2 cykelsemestrar (3+2 veckor) på Gran Canaria och Mallis. Sen alla lopp förstås (8.500 km) ofta med sällskap.Mäktigt! Jag drömmer om 10.000 km 2021 :)
Enig. Har faktiskt som mål att cykla fjärre mil 2021, men minst lika många timmar (~900 i år). Vill lämna delar av asfalten och "grusa".Ha en plan och följ den, cykla oftare än långt under den mörka tiden. Jag hade fördelen att kunna ha 2 cykelsemestrar (3+2 veckor) på Gran Canaria och Mallis. Sen alla lopp förstås (8.500 km) ofta med sällskap.
Pendling till arbete tillför en hiskelig mängd "gratis" distans, jag har 600m enkel??.
Sen är tiden egentligen den bästa måttstocken, mest cyklar tid är vinnaren i min värld. +600h cykel/ år är grymt ute som inne, 1000 timmar vore något jag velat ha i benen.
Ha en plan och följ den, cykla oftare än långt under den mörka tiden. Jag hade fördelen att kunna ha 2 cykelsemestrar (3+2 veckor) på Gran Canaria och Mallis. Sen alla lopp förstås (8.500 km) ofta med sällskap.
Pendling till arbete tillför en hiskelig mängd "gratis" distans, jag har 600m enkel??.
Sen är tiden egentligen den bästa måttstocken, mest cyklar tid är vinnaren i min värld. +600h cykel/ år är grymt ute som inne, 1000 timmar vore något jag velat ha i benen.
Är dom en ändlig resurs menar du? Ungefär när tar dom slut?? Man har ju förstått att det också kan fyllas på från andra hållet därtill..?Gjorde 18000km (PB) året när småbarnen tagit slut?
Dom tar slut till slut, det är som med lördagsgodis, en del har större påse bara.Är dom en ändlig resurs menar du? Ungefär när tar dom slut?? Man har ju förstått att det också kan fyllas på från andra hållet därtill..?
Barn är som livstid, ca 20 år. Sen om det är ett straff eller en lycka beror på dag och tilltag. Mest lycka.Dom tar slut till slut, det är som med lördagsgodis, en del har större påse bara.
Barn är som livstid, ca 20 år. Sen om det är ett straff eller en lycka beror på dag och tilltag. Mest lycka.
-----------------------10 006 km.
Puh. Kom över målet i år?
-----------------------
Fail!
Inser nu att jag råkat räkna med lite rodd och annan låtsas-aktivitet.
Äkta cyklad distans är 9980 km.
Jaja. Det ordnar sig till tolvslaget får man hoppas.
-----------------------
Fail!
Inser nu att jag råkat räkna med lite rodd och annan låtsas-aktivitet.
Äkta cyklad distans är 9980 km.
Jaja. Det ordnar sig till tolvslaget får man hoppas.
Att jag har fyra döttrar ser jag mest som ett straff för tidigare synder?Barn är som livstid, ca 20 år. Sen om det är ett straff eller en lycka beror på dag och tilltag. Mest lycka.