Hur många mil i år?

Hur många mil i år?
Landar på strax över 600 mil med ett uppsatt mål på 400 så jag är rätt nöjd. Även lyckats höja andelen "riktig cykling" utomhus i år vilket känns bra. Kändes snett att ha fler mil på vintermånaderna... Dessutom första året på ett tag som jag inte haft någon längre period med förkylningar.
Dock har det inte blivit en km på MTBn vilket känns lite som ett misslyckande...

Hur många mil i år?
Två bilder, inte för att jag tycker trainermil är särskilt intressanta men för att det stationära tröskandet inkluderat blev en så pass mycket större del av den totala volymen i år.

Ohne
VV_NLC_2020.png

Mit
VV_NLC_2020_w_virtual.png

Hur många mil i år?
Två bilder, inte för att jag tycker trainermil är särskilt intressanta men för att det stationära tröskandet inkluderat blev en så pass mycket större del av den totala volymen i år.

Ohne

Mit

Hade helt glömt bort veloviewer (som tyvärr kan visa på kortaste maxdistansen på ett par år)! Får komplettera med dagsfärsk data.

Sans
IMG_2251.PNG

Avec
IMG_2250.PNG

Hur många mil i år?
Då blev det klart för i år.
12496 km total, ca 6200 på lvgcykel, (men inte nödvändigtvis på landsväg), ca 500 km på pendelcykeln (fast jag har inget jobb att pendla till) och 5800 på gruscykeln ( fast inte nödvändigtvis på grus) ? Och inte en millimeter på nån jävla träjner!
494 timmar på,Strava, 64420 HM.
Resten, ”pendlingen”, ligger på Garmin Connect som skall skrotas from imorgon. Fullkomligt värdelöst.
Nå ja, jag är väl nöjd med året trots avsaknad av varma resor. Ändå var jag ju på GC förra jul och nyår och hann med Mallis också i mars. Kom hem samma kväll danskarna stängde gränsen.

2010CD96-8925-41D9-9958-277A27128166.png6057AC4B-FA19-4DE9-A95E-9FD7E33D0A3F.jpeg

Hur många mil i år?
Stannar på 3967km loggade kilometrar :cool:
Skulle nog påstå att dom flesta milen kommer från pendling då det inte brukar bli så långt väl i skogen.

Hoppas på fler mil nästa år då man förhoppningsvis är ägare av en Gravel när den nu bestämmer sig för skeppas! (y)?

Hur många mil i år?
Kom upp i 360 mil varav 100 på trainern. Hade hoppats på fler men jag inledde utesäsongen i maj och med en massa andra projekt som drog tid så man får väl vara nöjd... Lättare att förbättra sig nästa år med andra ord ?

Hur många mil i år?
En liten kvällstur på 33 km känns ju givet med den mätarställningen! Jag kör 24 km när barnen somnat ikväll, för att nå jämnt hundratal.? #ingennyårsfestpgacorona
När målet på 5000 km i år smög sig med dryga 300 km pga en radda förkylningar så bestämde jag mig istället för att komma upp i 1000 km på nyaste (gamla) bygget. Det resulterade i att jag behövde få ihop 31 km idag. Det blev en fin mörkertur ikväll och jag nådde 1004 km på nybygget och 4578 km totalt.
Gott nytt år!

Hur många mil i år?
Hade ett mål på 100.mil (MTB) har inte orkat kolla statistiken på Strava men nådde sannolikt bara nånstans över 80, turer med familjen och med kärra till förskolan exkluderat. En 4-åring och en tolvåring. Lungt tempo till stallet med dottern där jag lämnar henne för att sätta av i högt tempo medans hon gör i ordning hästen och är tillbaka i tid för att titta på hoppning eller vad som må stå på agendan är inkluderat även om större delen må vara ren asfaltsåkning.
Siktar på 120 mil 2021.

Hur många mil i år?
21km blev det med pojkarna i hagelblandat regn,
ett mutstop vad vill ni ha? EN glass. ( pappa tänker bulle varm saft/choklad) de bestämmer, de fick en glass?
Mange

Hur många mil i år?
Första året med racer för min del

561 mil hittills och med Rapha500(som är planen att få till) så landar jag på strax över 600.
Som första år är jag nöjd! Inte medräknat dagliga pendlingen + all annan vardagscykling

Skulle vara riktigt coolt att komma upp i +1000 mil 2021
+1000 mil vart det inte. Tog mig däremot igenom Sverigetempot som egentligen var årets stora mål..
tappade lite träningsvilja efter det men landade på 677 mil

Köp & Sälj

Tillbaka
Topp