Är det inte lite tidigt för att aktivera tråden![]()
Idag nådde jag 1000mil för 2020.
1000 i sadeln funkar ju lätt om man pendlar men att snitta nästan 20km/v i löpning är häftigt i kombination.Med en vecka kvar ligger jag kring 850 utemil, 130 ”zwiftmil” och 70mil löpning fördelat på ~380h. Stort steg framåt jämfört med 2019.
Siktar på att under 2021 få ihop 1000mil på sadeln och 100mil i löparskorna.
Cykelpendlar ibland, kanske 2ggr/v i snitt, löpningen blir nog lättare att nå, har sprungit mindre i år än tidigare. Senaste 5v har jag legat på 9-12h och det är nog därikring jag vill vara...1000 i sadeln funkar ju lätt om man pendlar men att snitta nästan 20km/v i löpning är häftigt i kombination.
Äntligen något positivt med de vintrarna vi har i södra Sverige numera.1110Mil cykling mest pendling 60Mil löpning mest pga pigg hund. Barmarks vintrarna gör att det blir mer cykling och löpning
Vägarna var is och grusfria i mitten av februari i stockholmsområdet och är så fortfarande. Extremt lång lvg-säsong. Bara för typ 3-4 år sedan låg drivor av grus på vägarna från början av november till slutet av maj.Äntligen något positivt med de vintrarna vi har i södra Sverige numera.
Snyggt jobbat!183 mil sedan starten i mitten på augusti. Då belsutade jag mig att jag ska börja pendla med cykeln till jobbet. Målet var 200 mil, men det blev inte av på grund av ihållande förkylning med hosta o.s.v....
Får sikta på bättre år 2021 och där lär det bli några nöjes/motions mil också
Så länge man äger sin egna dålighet så är det lugnt.Under 200. Sämsta cykelåret sedan 2013 - iofs av yttre anledningar, men dålig är dåligt även om man har ursäkter.