Hur många mil i år?

Drosa

Aktiv medlem
Hur många mil i år?
Ca 200 träningsmil i år och ca 210 pendlarmil sedan september. Så lite drygt 400 mil i år. Får se vad det landar på nästa år?

NLC

Aktiv medlem
Hur många mil i år?
Hittills i år 1268 mil, siktar på minst 1300 jämnt. Noterar att pendlingsmilen stannade på var ~330 färre än förra året (134 vs 462) men totaldistansen "bara" blir < 100 mil lägre (vilket iofs kan förklaras med att 2019 inkluderade 6 veckor påtvingad "off the bike" pga orsak). Men också att det (hittills) tröskats 129 timmar på trainern, det har verkligen varit ett märkligt år.

Peth

Aktiv medlem
Hur många mil i år?
Drygt 760 hittills, får se om vädret tillåter något mer. Pendlingen har det inte blivit mycket med i år, men trots det mitt bästa cykelår (kvantitativt i alla fall).

Stol3n_Identity

Aktiv medlem
Hur många mil i år?
183 mil sedan starten i mitten på augusti. Då belsutade jag mig att jag ska börja pendla med cykeln till jobbet. Målet var 200 mil, men det blev inte av på grund av ihållande förkylning med hosta o.s.v....

Får sikta på bättre år 2021 och där lär det bli några nöjes/motions mil också

nieves

Aktiv medlem
Hur många mil i år?
5.300km, det lägsta på 2000-talet. 1 randolopp (200) men äntligen touring med frun. Året började illa med lockdown på Gran Canaria i 14 dagar och inställda lopp/planer.

Hoppas 2021 blir återhämtningens år för alla, min egen plan på minst 10.000km ligger fast. Strul-månaderna jan-feb (lättjans tid) och nov-dec (tungt arbetsschema) här bantats till 600-800km för att skapa en rimligare målbild.

Nyårslöftet är en randoserie (i egen regi om covid strular), minst 2000km touring och 10 nätter i hängmatta.

fhloston

Aktiv medlem
Hur många mil i år?
369 mil. Inte ens hälften av förra årets skörd 😟. Nytt, icke pendingsbart, jobb är en stor orsak. Å andra sidan har det gett lite mer nöjescykling, men jag saknar milen i kroppen... Nu sitter jag förkyld och väntar på provsvar, så det blir nog inte några revolutionerande mil resten av året heller.

Hunnit med ett gäng timmar inne också.

Senast ändrad:

superdea

Aktiv medlem
Hur många mil i år?
Med en vecka kvar ligger jag kring 850 utemil, 130 ”zwiftmil” och 70mil löpning fördelat på ~380h. Stort steg framåt jämfört med 2019.
Siktar på att under 2021 få ihop 1000mil på sadeln och 100mil i löparskorna.

nieves

Aktiv medlem
Hur många mil i år?
Med en vecka kvar ligger jag kring 850 utemil, 130 ”zwiftmil” och 70mil löpning fördelat på ~380h. Stort steg framåt jämfört med 2019.
Siktar på att under 2021 få ihop 1000mil på sadeln och 100mil i löparskorna.
1000 i sadeln funkar ju lätt om man pendlar men att snitta nästan 20km/v i löpning är häftigt i kombination.

Fredrik S

Aktiv medlem
Hur många mil i år?
Vet tyvärr inte hur många mil jag fått ihop totalt då jag velat fram och tillbaka mellan tre olika träningsappar, varav två aldrig blev återinstallerade efter ett telefonbyte i slutet på utomhussäsongen. Känner mig dock ganska säker på att det blev mitt bästa år någonsin vad gäller cykling.
Även löpning och simning var ett helt OK år.

nesvop

Medlem
Hur många mil i år?
Hade som mål att nå 10000 km kombinerat (all aktivitet).
Nådde nyligen målet, fördelningen blev 7500 km cykling, 2000 km löpning och 500 km skidåkning.
510 timmar landade det hela på.
Landar nog närmare 11000 km.

För nästa år är målet 2200+ km på en vecka ;-).

WSMC

Aktiv medlem
Hur många mil i år?
183 mil sedan starten i mitten på augusti. Då belsutade jag mig att jag ska börja pendla med cykeln till jobbet. Målet var 200 mil, men det blev inte av på grund av ihållande förkylning med hosta o.s.v....

Får sikta på bättre år 2021 och där lär det bli några nöjes/motions mil också
Snyggt jobbat!
Än är det inte för sent. Ca 21 km per dag till nyår går kanske att klämma in :sneaky:

lundatok

Aktiv medlem
Hur många mil i år?
Rätt nöjd, ca 250 mil under ett normalår, men med en bebis hemma och ingen permittering utan tvärtom om, mer jobb så är det svårt att vara missnöjd.
Screenshot_20201223-184244_Strava.jpg

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer