Hur många mil i år?

Hur många mil i år?
Inte så många mil i år, men högsmeterna ser lite trevligare ut :D

ScreenShot2017-10-23at22.30.39.png

Hur många mil i år?
320 mil and counting, vilket är ett rekordår för mig. Vad hände i år? Flyttade längre från jobbet och började pendla samt flyttade närmre en cykelklubb som jag hängt med. Målet för mig i år är 365 mil.

Hur många mil i år?
Första året med cykel, satte upp 1000 mil som mål, började bra men har bara harvat mtb i hellas sen augusti så distansen har blivit lite lidande, strax under 800 mil i skrivande stund.

Hur många mil i år?
1029 mil
Tillkommer sannolikt ca 10 imorgon .
Loggade Monarkmil i början av året .
Huvudsakligen gymcykling utan logg från mitten oktober .

M

Hur många mil i år?
2002km - glad att jag lyckades med mitt lågt ställda mål på 200mil trots allt !

Nästa år kanske målet kan uppnås till september?

/A

Senast ändrad:
Hur många mil i år?
Jag har cyklat jättelångt i år, några turer har varit ganska långa, många har varit kortare, det har alltid varit kul(nästan, inte när jag är jättetrött och blir ensam). Jag cyklade mer förra året men nästa år ska jag cykla ännu mer. Mitt mål är att bli så stark att jag inte är sist i spurterna och över backkrön, och så uthållig att jag orkar så långt jag tycker är roligt med folk jag gillar att cykla med( som tyvärr ofta är starkare än jag)!
Gott Nytt cykelår på er!

Hur många mil i år?
"Någon" har med emfas inskärpt för mig att cykling räknas i kilometer och inget annat.?

Nu håller jag inte reda på det med någon noggrannhet men det bör ligga runt 10000.
km, alltså.?

Hur många mil i år?
JTF sa:
1888 sa:
169 mil.
Överlägset sämst under dom 11 åren jag kört.
Du får börja med något nytt? Testa enhjuling, dirt, bmx eller något liknande busigt tekniskt?

Jag skall ta mej i kragen nu när det blir ett nytt år.
Skall sluta med "prestationsrundorna" och cykla mer roliga, lugna och upptäckande rundor.
Det är iaf planen. Kanske ihop med ett annat avsomnat intresse, foto.
Att hinna stanna till när ögonblicket är där och inte bara köra på för att hålla snittet uppe.

Hur många mil i år?
1888 sa:
JTF sa:
1888 sa:
169 mil.
Överlägset sämst under dom 11 åren jag kört.
Du får börja med något nytt? Testa enhjuling, dirt, bmx eller något liknande busigt tekniskt?

Jag skall ta mej i kragen nu när det blir ett nytt år.
Skall sluta med "prestationsrundorna" och cykla mer roliga, lugna och upptäckande rundor.
Det är iaf planen. Kanske ihop med ett annat avsomnat intresse, foto.
Att hinna stanna till när ögonblicket är där och inte bara köra på för att hålla snittet uppe.

Räkna i timmar så är lågt snitt bara bra! ?

Hur många mil i år?
Inte tillräckligt många tyvärr, 140 mil. Det första året på ett tag utan MTB och bara landsväg. Siktar på det dubbla nästa år iom att en MTB byggs i vinter.

Tillbaka
Topp