Hur många mil i år?

Hur många mil i år?
Pfaff sa:
"Någon" har med emfas inskärpt för mig att cykling räknas i kilometer och inget annat.?

Nu håller jag inte reda på det med någon noggrannhet men det bör ligga runt 10000.
km, alltså.?

Minglar man inte in antalet hm som en viktig parameter, samt genomsnittlig lutning, timmarna, väglaget, vädret, och en hel del till, så vet inte jag vad för betydelse enbart antalet km har.

Hur många mil i år?
Jag misstänker att Strava räknar in seglingen (som jag reggat som "windsurf") i totaldistansen, men om inte, så är det 468 mil hittills. Men då är det runt 7-9 mil till planerade på årets sista dag. Så det stannar förmodligen på ca 475 mil. Väldigt lite. Mitt bästa år, som ändå är betydligt sämre än många andra, cyklade jag mer än dubbelt så mycket i sträcka räknat.

Hur många mil i år?
Passerade 9000km igår.
Utöver det 100km simning och ska strax ut för att passera 1200km löpning.
Ett bra år. Det bästa tom. I princip inga tävlingar eller andra "krav". Bara ren och skär träningsglädje i princip varje meter.

Hur många mil i år?
Inte många cykelmil över året. Av olika skäl kom jag igång ordentligt med träning först i höstas. Jag är nöjd med mina 64 mil, speciellt då de blandats med vandring, terränglöpning och väldigt mycket simning.

Hur många mil i år?
staine sa:
Pfaff sa:
"Någon" har med emfas inskärpt för mig att cykling räknas i kilometer och inget annat.?

Nu håller jag inte reda på det med någon noggrannhet men det bör ligga runt 10000.
km, alltså.?

Minglar man inte in antalet hm som en viktig parameter, samt genomsnittlig lutning, timmarna, väglaget, vädret, och en hel del till, så vet inte jag vad för betydelse enbart antalet km har.

Motvinden inte minst?
Den är åtminstone konstant i Skåne.

Hur många mil i år?
Pfaff sa:
staine sa:
Pfaff sa:

km, alltså.?

Motvinden inte minst?

Wh borde väl vara en lämplig enhet.

Hur många mil i år?
frause sa:
Pfaff sa:
staine sa:
Pfaff sa:

km, alltså.?

Motvinden inte minst?

"El camino amigo, el camino y nada mas" ?

Hur många mil i år?
frause sa:
Pfaff sa:
staine sa:
Pfaff sa:

km, alltså.?

Motvinden inte minst?

Eller kcal/kg?

Hur många mil i år?
Missade mitt orginalmål på 10000, men klarade det reviderade på 9000. Får vara nöjd med det ändå.

Bilagor

• ladda ned (1).png
    ladda ned (1).png
    168.2 KB · Besök: 119
Hur många mil i år?
Miss Lycka sa:

Nja, om det var mig du tänkte på så är det en annan slags kamera som är skyldig - jag stannade på ett par ställen och fotograferade med mobilen och körkortet + ett betalkort låg i samma ficka som telefonen. Körkortet har troligen följt med upp pga svett och ramlat av i snön. Betalkortet var kvar i fickan efter turen och de båda sågs senast tillsammans på köksbänken tillsammans med 2 femhundringar... Börjar bli ett fall för Saida-tråden, detta.

Hur många mil i år?
Tror att den stationära cykeln rörde sig lite när jag drog av en liten spurt igår. Uppskattar därmed att årskontot ligger på ca 0,0000001 mil.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp