Sambal Oelek
Aktiv medlem
Hur många mil i år?
flest mil när man dör vinner!konscious sa:Vem bryr sig egentligen?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
flest mil när man dör vinner!konscious sa:Vem bryr sig egentligen?
NLC sa:Passerade 1300 mil för året i morse på väg till jobbet. Veloviewer gissar att jag kommer klara 700 till innan året är slut men jag tror 500 mil är mer sannolikt
Och jag är minst hundra mil sämre än dig!Pfaff sa:NLC sa:Passerade 1300 mil för året i morse på väg till jobbet. Veloviewer gissar att jag kommer klara 700 till innan året är slut men jag tror 500 mil är mer sannolikt
Nå ja, då är jag åtminstone hälften så bra som dig. Fast ändå 10 gånger bättre eftersom det är kilometer som gäller. Allt lite beroende på hur man räknar. Typ, alltså.
Nä, nåt Pers blir det inte, men drygt 400mil pendling borde jag hinna med. Började jobba i april så jag fick en trög start på året.1888 sa:0,8.....blir nog inget pers iår.
De cyklar snabbare än dig :-)Bengt-re sa:Frågan är bara vad resten av garmins kunder sysslar med om en soffpotatis rör sig mer än 98% av pöbeln....
ooms sa:De cyklar snabbare än dig :-)Bengt-re sa:Frågan är bara vad resten av garmins kunder sysslar med om en soffpotatis rör sig mer än 98% av pöbeln....
Bengt-re sa:ooms sa:De cyklar snabbare än dig :-)Bengt-re sa:Frågan är bara vad resten av garmins kunder sysslar med om en soffpotatis rör sig mer än 98% av pöbeln....
Yepp. Är nog så enkelt. Dock hävdar gc att det inte är riktigt så heller.
Troligen finns det någon bra förklaring, men eftersom man inte får se datat bakom så går det bara gissa i varför det blir så fel.
NLC sa:Man skulle vilja kunna se var medianen ligger. Själv stängde jag av "Insights" eftersom jag tröttnade på motivationsmeddelandena, det kändes mindre relevant att få reda på att jag tog färre steg på lördagar när jag samtidigt cyklade längst på just den veckodagen.
Bengt-re sa:NLC sa:Man skulle vilja kunna se var medianen ligger. Själv stängde jag av "Insights" eftersom jag tröttnade på motivationsmeddelandena, det kändes mindre relevant att få reda på att jag tog färre steg på lördagar när jag samtidigt cyklade längst på just den veckodagen.
Om vi skall uttrycka oss i en possitiv anda så kan vi väl säga att det finns väldigt stor förbättringspotential i tjänsten.
NLC sa:Bengt-re sa:NLC sa:Man skulle vilja kunna se var medianen ligger. Själv stängde jag av "Insights" eftersom jag tröttnade på motivationsmeddelandena, det kändes mindre relevant att få reda på att jag tog färre steg på lördagar när jag samtidigt cyklade längst på just den veckodagen.
Om vi skall uttrycka oss i en possitiv anda så kan vi väl säga att det finns väldigt stor förbättringspotential i tjänsten.
Minst sagt ;-) Men det kanske passar bättre i den andra tråden -> https://happyride.se/forum/read.php/1/2086929
Bengt-re sa:Bara 421 mil. Skyller på lång eländig vinter och för varm sommar. Har mål på 700 mil i år - borde kunna gå med lite tur.
Frågan är bara vad resten av garmins kunder sysslar med om en soffpotatis rör sig mer än 98% av pöbeln....