Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Äsch då! Jag som brukade se dina videos som normen hur man gör för att cykla snabbt! Lite snabb tror jag nog allt att du fortfarande är - den tekniken försvinner för att maxpulsen går ner fem slag!Nja blir ju bara äldre och äldre så knappast.
+1000 mil vart det inte. Tog mig däremot igenom Sverigetempot som egentligen var årets stora mål..
tappade lite träningsvilja efter det men landade på 677 mil
Skönt att inte va ensam om att döda viljan efter ST, men kul var det!Samma, hände inte ett skit efter ST. Strava säger strax norr om 800 mil.
Skönt att inte va ensam om att döda viljan efter ST, men kul var det!
Håller med, försöker forma något nytt till sommaren som gör att suget kommer tillbakaJa det var fantastiskt. Men allt efteråt har känts så futtigt och ointressant, hoppas kunde ladda om nu på nya året.
Skönt att man ändå är uppe i några fler mil än vissa av sverigetempogubbarna - ni är ju mina hjältar! Att jag skulle klara Sverigetempot med nuvarande form är dock jäkligt tveksamt.. Det där med att många tappar cykelsuget efter ST känns som en grej som gör mitt deltagande nästa gång lite osäkert..
Missuppfattar säkert detta, men säger den att du cyklat från Stockholm till Tallinn och att det är 3 mil!?
Jag med! i morse på skidorna iof..?6km! Börjar starkt i år.....
Behövde du duscha efteråt? Om ja, då kan det räknas.Får man räkna bevittnande av 2,7 km kval till sprinten i Oberstdorf !? Nähä, nä, då är det fortfarande noll på min årsmätare!
Missuppfattar säkert detta, men säger den att du cyklat från Stockholm till Tallinn och att det är 3 mil!?![]()
Fan, jag kom bara upp i 28,34km och var inte ens i närheten av att landa i Tallinn ?
Idag? ?
Jepp, chaffis igår.Idag? ?
Grym livsåtgärd! När man cyklat bort en hel bil blir cykelbudgeten dessutom näst intill obegränsad!?1950km förra året, 9100km i år :)
Hade som mål att byta ut alla mina jobb- och förskole-pendlingar till cykling.
Av 198 dagar så ersattes 195st med cykel. Missade 1 dag pga för djup snö, en dag pga däckexplosion 1km hemifrån. Den 3e missade dagen var för att hinna fira min mor som fyllde jämnt (lite för långt att cykla för att hinna efter jobbet. Borde knappt räkna med den egentligen)
98,5% success rate får anses vara godkänt tycker jag:)
Att cyklingen gått så bra i år gjorde även att vi gick från att ha 2 bilar till att bara ha en.
Beror på kostnaden för bilen…Grym livsåtgärd! När man cyklat bort en hel bil blir cykelbudgeten dessutom näst intill obegränsad!?
Jo, men det finns så få bilar som drivs av vanlig mat och vatten, och som inte kräver försäkringar eller är beskattade.Beror på kostnaden för bilen…
Jo, men det finns så få bilar som drivs av vanlig mat och vatten, och som inte kräver försäkringar eller är beskattade.