Hur många mil i år?

Hur många mil i år?
Nja blir ju bara äldre och äldre så knappast.
Äsch då! Jag som brukade se dina videos som normen hur man gör för att cykla snabbt! Lite snabb tror jag nog allt att du fortfarande är - den tekniken försvinner för att maxpulsen går ner fem slag!

Gott nytt år tuffing!

Hur många mil i år?
Skönt att man ändå är uppe i några fler mil än vissa av sverigetempogubbarna - ni är ju mina hjältar! Att jag skulle klara Sverigetempot med nuvarande form är dock jäkligt tveksamt.. Det där med att många tappar cykelsuget efter ST känns som en grej som gör mitt deltagande nästa gång lite osäkert..

Hur många mil i år?
Runt 650 mil ute, 350 mil på trainern, totalt enligt strava 1013mil, fick ihop knappt 70mil löpning. Målet var över 1000 mil totalt. Till nästa år blir det nog att behålla cyklingsmängd men då ska jag över 100 mil löpning.

Hur många mil i år?
Skönt att man ändå är uppe i några fler mil än vissa av sverigetempogubbarna - ni är ju mina hjältar! Att jag skulle klara Sverigetempot med nuvarande form är dock jäkligt tveksamt.. Det där med att många tappar cykelsuget efter ST känns som en grej som gör mitt deltagande nästa gång lite osäkert..

Lätt värt det. Det beror nog på ens inställning, för mig var det en rätt stor grej som låg i bakhuvudet varje dag rätt länge. I och med att det sköts upp ett år så blev uppladdningen väldigt lång och tror det var därför luften gick ur lite mer än tänkt.

Hur många mil i år?
Helt ok gick från 18dec till 31dec ett sista ryck för att få upp statistiken . Så 2022 så siktar man på 400mil iaf. Men mest ha kul och få nya upplevelser.

Bilagor

• Screenshot_20211218-101221.png
    Screenshot_20211218-101221.png
    25.6 KB · Besök: 57
  • Screenshot_20211231-221411.png
    Screenshot_20211231-221411.png
    25.9 KB · Besök: 63
Hur många mil i år?
Missade festive500 pga vekhet (och en önskan att inte slå ihjäl mig på isbanan i kommunen) men med ett par tacx-etapper på sluttampen blev det 500 mil prick. Jag är nöjd ?

Hur många mil i år?
Enligt loggning på telefonen, 598,1 mil och 250, 11 timmar. Bakväxeln havererade när jag var på väg mot 600 milsgränsen. 2022 ska den korsas ? Ska verifieras på min nya Garmin Edgren 1030...

Hur många mil i år?
Har inte speciellt många mil för att komma upp i 2021 års total. Säger allt om hur mitt fjolår var cyklingsmässigt. Nytt år, nya tag och förhoppningsvis lite roligare läge i världen.

Hur många mil i år?
986 utomhusmil är lite lägre än året innan, men fick istället mer vintersport. Hoppas på färre nyläggningar av tankerbeläggning på ”mina” vägar under 2022.

Hur många mil i år?
Missuppfattar säkert detta, men säger den att du cyklat från Stockholm till Tallinn och att det är 3 mil!? :sneaky:

Du missuppfattar inte. Dock verkar VW överskatta min insats. Även om jag kände mig stark, så cyklade jag bara Hässelby-FRA rundan-Hässelby vilket ger mig 30 km...

Som anektot upptäckte jag att cykelbanan vid Grimsta användes som avfyrningsramp för fyrverkerier. Dels fick jag navigera förbi festande pyrotekniker, vilka alla var trevliga. Men en en sak som var mindre trevlig, var när jag cyklade förbi en stor kaka med fyrverkerier vars stubin brann, och de som tänt den hade satt sig på behörigt avstånd. Kunde blivit väldigt spännande om den hade börjat skjuta just då...

Hur många mil i år?
1950km förra året, 9100km i år :)
Hade som mål att byta ut alla mina jobb- och förskole-pendlingar till cykling.
Av 198 dagar så ersattes 195st med cykel. Missade 1 dag pga för djup snö, en dag pga däckexplosion 1km hemifrån. Den 3e missade dagen var för att hinna fira min mor som fyllde jämnt (lite för långt att cykla för att hinna efter jobbet. Borde knappt räkna med den egentligen)
98,5% success rate får anses vara godkänt tycker jag:)

Att cyklingen gått så bra i år gjorde även att vi gick från att ha 2 bilar till att bara ha en.

Hur många mil i år?
1950km förra året, 9100km i år :)
Hade som mål att byta ut alla mina jobb- och förskole-pendlingar till cykling.
Av 198 dagar så ersattes 195st med cykel. Missade 1 dag pga för djup snö, en dag pga däckexplosion 1km hemifrån. Den 3e missade dagen var för att hinna fira min mor som fyllde jämnt (lite för långt att cykla för att hinna efter jobbet. Borde knappt räkna med den egentligen)
98,5% success rate får anses vara godkänt tycker jag:)

Att cyklingen gått så bra i år gjorde även att vi gick från att ha 2 bilar till att bara ha en.
Grym livsåtgärd! När man cyklat bort en hel bil blir cykelbudgeten dessutom näst intill obegränsad!?

Tillbaka
Topp