Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vet inte om nån vågat upplysa dig men:Sista 50 km i 2024:Visa bilaga 745200
Snyggt! Tror knappt jag fått ihop hälften av det. Men 2025, då..., hoppas lite mer!1600 mil prick loggat i Strava.
Harvade de sista 105 km till den jämna nuffran i Rouvy idag.
All inclusive- pendling, trainer, rando, gravel.
Har de senaste åren legat runt 1200 - 1300, mil så man får väl skylla på/tacka Sverigetempot att det blev "rekord"
Plusett!
Hur var vädret idag?Tyvärr bara 9.3 mil i år.
Tät dimma som gjorde att det var kallt. Men de ställen man kunde klättra upp över dimman var helt okay.30 km.
Hur var vädret idag?
Om du struntar i att cykla under 2025 slipper du den negativa effekten nästa nyår.Fasen tillbaka på noll igen![]()
I Sverige?Tät dimma som gjorde att det var kallt. Men de ställen man kunde klättra upp över dimman var helt okay.
Visa bilaga 745327
En öl räknas som 34 km! Vad blir det då? 500 mil?
Nej.I Sverige?
Misstänkte det.
Du har väl kört för mycket cx, det ger inte massor av mil precis :)Lyckades på nyårsafton precis ta mig över 200 mil för 2024. Det borde med råge vara det år med minst cykling, sedan jag började motionscykla för 25 år sedan. Hoppas på ett bättre 2025, men många andra aktiviteter tar från cykeltiden.
Nä, 40 min i 15-20 km/h ger inte många mil.Du har väl kört för mycket cx, det ger inte massor av mil precis :)
Vet att du har en Canyon Aeroad som randocykel1010 timmar (cykling + löpning)
...du har även levererat en massa fina bilder och kul texter!Jag har drygt 1000 mil idag
Oklart, var det inte obligatoriskt?Hmm det är väl vare sig halvårs eller kvartalsslut nu, inför vi även kontinuerlig månadsavstämning nu?
Om jag cyklar min Donau (källa-Wien), då blir det 1100 mil om 10 dagarJag har drygt 1000 mil idag