Hur många mil i år?

Hur många mil i år?
Cyklat 5,851 km ute. Blandat racer, grus samt lite old school 26-tums MTB med både cantileverbromsar och sega dubbdäck.
Cyklat totalt 349 h inkluderat trainer. Siktade på 400h. Jag gjorde vad jag kunde och besparar er från undanflykter. Nöjd med de rundorna som blev av. Det jag däremot kan berätta är att flertalet av alla dessa kilometer har varit väldigt kul och har gjort mig lycklig och troligen förlängt de friska åren av min kommande ålderdom.

Utöver cyklingen har det blivit en del gym också, Inte så kul, men ger en grym boost till cyklingen och reducerar skador.

Klart slut!

Hur många mil i år?
Sista 50 km i 2024:
IMG_4189[1].JPG

Hur många mil i år?
1600 mil prick loggat i Strava.

Harvade de sista 105 km till den jämna nuffran i Rouvy idag.

All inclusive- pendling, trainer, rando, gravel.

Har de senaste åren legat runt 1200 - 1300, mil så man får väl skylla på/tacka Sverigetempot att det blev "rekord"
Snyggt! Tror knappt jag fått ihop hälften av det. Men 2025, då..., hoppas lite mer!

Hur många mil i år?
Förra året cyklade jag alldeles för lite, och samtidigt alldeles tillräckligt. Tror jag cyklade fler mil med bockstyre (än icke bockstyre). Trendbrott? Får skärpa till mig. Eller fortsätta att njutningscykla (utan mätutrustning). Skulle iofs vara kul att träna och bli bättre, men... Är nog för gammal för sånt (även i år)! Håller jag mig frisk i år också är jag nöjd (för då blir det cyklat tillräckligt).

Hur många mil i år?
Int en km 2024 , när jag väl förmått mig å byggt färdigt min Scott 925 2012 å klarat Ckörkorts uppkörning 14jan då ska det satsas mer .

En Blir Imponerad på de Miltal ni Gör Jisses !
Jag hade int tänkt en tanke på en cykeldator men nuså vet jag vad det blir till cykeln 2025 .

Hur många mil i år?
1010 timmar (cykling + löpning)
Vet att du har en Canyon Aeroad som randocykel :love: men 1010 timmar / år = 🦵💪 🦁

Inte enbart själva genomförandet/disciplinen utan också att kroppen klarar av det är imponerande. Borde rimligen vara i nivå med en hel del elitidrottsmän/kvinnor sett till träningstid (har iofs dålig koll på vad de ligger på men killgissar, beror självklart på sport också).

Nästan det dubbla mot mig för 2024 :unsure: men jag drar ålderskortet när det passar mig 🏳️. 😅 Kul att du också kombinerar cykling och löpning. (y) Ungefär vilken tid loggade du för löpning år 2024?

Senast ändrad:
Hur många mil i år?
Man skall inte tro på allt som skrivs ang. Hur många mil !! Jag gjorde 700 mil förra året, och då under vår och sommar, April/ oktober. Hittills iår 410 mil, hinner inte cykla så mycket som jag själv hade velat pga jobb, fritid .

Tillbaka
Topp