Hur ser ni ut ?

Hur ser ni ut ?
Såhär ser jag ut när jag kör SS:
normal_SSSM%20084.jpg

Typ. Har kort hår nu... Revisorslooken, jaja, jag vet att man inte kan ha det när man åker skidor. Men det växer ut till dess! :D

Edit: Ja just det. Det är Oskar_Lkpg här på Happy som har tagit bilden. Oskar Karlsson tror jag?

Senast redigerad av en moderator:
Hur ser ni ut ?
Biker skrev:
-------------------------------------------------------
> Så här kanske:
>
Tjena!

Och folk säger att jag hittar alldeles för sjuka saker på nätet.. Yeah right!

Hur ser ni ut ?
Tjadu Muerto, är den där bilden möjligtvis tagen på Vidingsjöbanan?

Såhär ser jag ut förresten. Fast naturligtvis har jag hjälmen på mig när jag inte står stilla, annars är man dumelidum.

: )

AnnabodaDH.JPG

Hur ser ni ut ?
Evelina:

Du ska inte lyssna på vad andra säger om flörtighet. Lev sött och få fina små cyklar i present. Har fungerat för andra.

Shick - Jag kan cykla. Egentligen.

Hur ser ni ut ?
Ja jag får väl motvilligt visa min nuna. En bra idé för mig är att ha häftiga bilder i framtiden när dessa trådar kommer upp =O/

På väg till skolan. Bra glajjor men jag vet inte hur egentligen coola de är. Men funktion måste väl ändå listas högt upp va?
bobo2.jpg

Här kanske jag var trött? Jag kommer inte ihåg.
jag2.jpg

Nu är klockan mycket. Måste gå och mysa med mig själv =OD

Hur ser ni ut ?
Ho ho Gosse! Den grejen blir det på Paris-brest-paris i sommar. Hur gjorde du med vinet, ser ut att strila fint i ansiktet. Men det kanske var meningen. Lite romersk stil liksom.
På min hjälm blir det rödvin dock. =D
/J

Hur ser ni ut ?
Ok bigmollo, tyckte du såg lite crazy ut på de kortet.Bra att visa sina barn hur de ska gå till när man är ute å cyklar..

Skogling:en riktig närbild..fräsit..

JojjeM: visade du dig ute sådär..isåfall fick många sig ett gott skratt och ett gott skratt förlänger ju livet.. =D

Hur ser ni ut ?
Ta det som en komplimang du. För bara för att man är söt måste man ju inte vara programledare för FLING!..hahah

Var det någon som såg den skiten?

Köp & Sälj

Tillbaka
Topp