Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Låter riktigt seriöst!Ingen cykel på 12 dagar. Väntade på lite nya delar till graveln för att göra den redo för trainern nu när det helt plötsligt blev höst och kallt. Delarna kom idag, hoppas cykla innan helgen igen.
Har under tiden börjat jogga lite och börjat gymma ordentligt igen, nu kör jag iofs gym året om, men gått tillbaka till vinterschemat, vilket innebär 5 eller 6 gympass i veckan.
Tack, gymmar året om, brukar köra ppl (Push, Pull, Legs) under vår och tidig höst, och endast två dagar med ena dagen överkropp och andra dagen ben, på sommaren, men sen på vintern blir det all in, vilket för mig innebär PPL x2, men ibland bara ett benpass, beroende på hur mycket cykel och jogg det blir.Låter riktigt seriöst!
Det blir inte alltid som man tänkt... Grattis till ditt grymma PB!Skulle ta ett zon2 pass på zwift. Slutade med nytt PB på 15sekunder. 12,45w/kg.
Jag håller med. Vädret och de kortare dagarna har viss påverkan på min motivation och energi. Jag försöker hålla igång genom att dra ned på passens längd och intensitet, samt istället öka frekvensen, dvs. flera korta och lätta pass. Jag har sen i söndags t.ex. kört morgonpromenader varje dag, bara för att hålla igång kroppen och komma igång med dagen, utan att chocka kroppen. Lycka till!Går segt nu tycker jag. Trappat av lite, men samma tid (8h+ per vecka). Får hoppas motivationen återvänder... Slötramp...![]()
Sådär ser det ut efter ett zwift pass
Då skulle jag rekommendera bättre fläktSådär ser det ut efter ett zwift pass![]()
Fläkt? Jag vill undvika motvind till varje prisDå skulle jag rekommendera bättre fläkt![]()
Och andra skorDå skulle jag rekommendera bättre fläkt![]()
Gaiters beställda.Och andra skor![]()
Har du någon bild eller länk? Insåg precis att mina vinterskor läcker...Gaiters beställda.
Har du någon bild eller länk? Insåg precis att mina vinterskor läcker...![]()
www.gripgrab.com
Tackar! Ska kika.![]()
AquaSeal Waterproof Cycling Gaiter
The AquaSeal Waterproof Cycling Gaiter is crafted for cyclists seeking superior protection in wet riding conditions. Designed to create an effective seal between your legs and waterproof cycling shoes, these gaiters help keep your feet dry and comfortable. They can also be used with shoe covers...www.gripgrab.com
Sägs fungera då min rotor kamrat var helt torr om fötterna
Vilket träningsprogram är det?
Ett rejält pass i Ensta idag. Gick fort upp, ned och på rakorna och inte många gångare i spåretJag tycker det saknas en tråd för cykelträning, så jag skapar en. En tråd där vi träningsnördar kan beskriva i ord/bild(er)/film(er) hur dagens träning var. Hur gick det? Hände det något ovanligt eller speciellt? Fick du någon stark känsla? Är det något du är extra nöjd med? osv.
TrainingPeaks VirtualVilket träningsprogram är det?
Appen heter ZeopoxaTrainingPeaks Virtual