Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Länge! Jag har för mig att jag kört tre timmar en gång för tio år sedan. Men med tanke på snömängden just nu, börjar det bli allt mer aktuellt att börja köra långpass. Har senaste tiden cyklat oftare för att försöka kompensera tiden i sadeln.Tre timmar slöcykling idag. I källaren. Kändes bra.
Bra där. Tid på sadeln är bra. Veva ben är bra. Det blir lättare att cykla ute när man har ben och rumpa som tränats.Tre timmar slöcykling idag. I källaren. Kändes bra.
Jag kör en tiomilare i månaden (ibland två) och det brukar ta drygt tre timmar inne, längre ute. Beror ju lite på mängden höjdmeter.Bra där. Tid på sadeln är bra. Veva ben är bra. Det blir lättare att cykla ute när man har ben och rumpa som tränats.
Enda gången jag kört så länge eller längre har varit när jag deltagit i Vasaloppsspinning på F&S. Får se om man kan få en plats i år...
Ja, här var det 'bara' -10 när jag var till affären. Mötte en tapper cyklist och frös själv trots rattvärmen!Jag, fyra tolvåriga grabbar och två pappor körde 3 mil i -13 grader idag. Stronga killar och gubbar!
Bra jobbat, men spanska mästerskapen i cross såg ut att ha trevligare förhållanden, trots -1 grad vid första start.Jag skulle inte kalla det "träning", men OK!
Först kort runda i minusgrader och kalla vinden, sen kollade lite på SM i cross.
Halt på vägarna, därav snitthastighet.
P.S: från tisdag + 4 igen!
Du skämtar såklart.Jag skulle inte kalla det "träning", men OK!
Först kort runda i minusgrader och kalla vinden, sen kollade lite på SM i cross.
Halt på vägarna, därav snitthastighet.
P.S: från tisdag + 4 igen!
Visa bilaga 811847
Du kanske ska jäkta sakta. Ge kroppen mer tid att anpassa sig till löpningen. En kompis som var mycket duktig löpare. Han blev med tiden skadad, något som gjorde att han började byta ut vissa löppass med cykling, något som gjorde att kroppen höll för löpningen och han fortsatte att ta pallplatser. Han blev dessutom en väldigt snabb cyklist.
Ja problemet är nog säkert att jag försöker öka för mycket, för tidigt när kroppen inte är van med löpningen. Men det är svårt att hålla träningstiden nere när man tycker det är kul. Ska försöka ta det lugnare med löpningen framöver. Kanske bara springa zon 2 ett tag, och skippa högintensivt helt.
Att kombinera cykling och löpning verkar fungera bra. Att jag haft en så brant utvecklingskurva på löpningen beror nog främst på att jag cyklat mycket distanspass och byggt upp en bra bas på cykeln. Jag har tänkt fortsätta cykla mycket, men nu under vintern blir det inte alls mycket cykel eftersom jag inte har möjlighet att cykla inomhus på trainer
Det tar sig! Var det rekord?7x3-4 min@200W.
Visa bilaga 812085
Nej. Grejade 225 w i höstas, men det pallade jag inte idag. Kan ha med viktuppgången att göra.Det tar sig! Var det rekord?
Men nu är det snyggt gjort!Zwift, 2 x18 min på 235 w, sweetspot. Lika tråkigt och oskönt halvplågsamt som jag kom ihåg det.
100 m idag. Byter om, monterar andra hjul (släta, breda däck), går ut och........ det var nära vurpan redan 10 m från huset!!! Allt har frusit (på 1 timme). Vägen är svart, + i luften, men isbana på asfalten! Vände hem och ska dricka öl istället.
Bra kämpat! Strava länk? Annars har det nog inte hänt...100 m idag. Byter om, monterar andra hjul (släta, breda däck), går ut och........ det var nära vurpan redan 10 m från huset!!! Allt har frusit (på 1 timme). Vägen är svart, + i luften, men isbana på asfalten! Vände hem och ska dricka öl istället.
Duktigt att ta sig i kragen, precis efter det att man tänkt ta det lugnt. Dessutom fick du nytta av det smaskiga sockertillskottet!Jobbade fyra timmar idag och torsdagsfikat bjöd på kanellängd. Hade tänkt vila idag men det blev ett 40 min pass 4x4@200W som straff för 2x5 cm kanellängd.
Bra om det kändes rätt! Låter i och för sig oroväckande likt Zlatan...Bestämde mig för vilodag i morse. Men det sket sig på e.m.
Visa bilaga 812480
Grymt!Kämpar på med Tour de Zwift. 15 banor av 18 avklarade. Loggat 28 mil i veckan varav dom flesta på Zwift men 6 mil utomhus i modd och is som var som tvättbräda att köra på. Ingen trevlig runda men bygger pannben I guess. Vilodag imorgon och ska försöka avgöra om man ska ut och köra på söndag eller gömma sig i källaren.
Det kändes helrätt. Skitit på mig en gång i vuxen ålder. Var för drygt 25 år sedan då jag besökte min morbror och druckit hans nybryggda gotlandsdricke s.k. skitibyxdricke som färsk gotlandsdricke brukar kallas. Rena rama laxermedlet.Bra om det kändes rätt! Låter i och för sig oroväckande likt Zlatan...
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/aJPp12/zlatan-ibrahimovic-jag-sket-pa-mig-under-traningen
Bra gjort, men du är väderdopad!66 igår, 43 idag. Har 498 km i januari![]()
ÄnnuIngen träning idag walla
ska försöka hålla mig hela dagen walla