marr sa:
Stervelo sa:
He he, den syns, på ena sidan enbart, jag har cykeln i ett mekställ mot en vägg, jag ser bara ena sidan. Så, jag såg den inte.
Jag har inte letat pilar på år och dag, kört på däck jag kan, men nog hade jag förväntat mig att den skulle stå på båda sidorna?
Ja att man är så curlad att man inte ids titta på båda sidor innan man postar på nätet är definitivt något maxxis borde styra upp.
Kontaktar du dem? Eller ska jag göra det åt dig?
Men snälla nån, jag frågade om hjälp här, vad är problemet? Googlade, det gick uselt, svårt som fan att hitta något entydigt.
Däcket har ett mönster som inte är helt solklart åt vilket håll det ska sitta.
Du har ingen aning om hur hojjen sitter hos mig, den står trångt till, det går inte att se andra sidan, jag hade jättekartongen bakom ryggen vid sidan av hojjen, kunde knappt vända mig där den står. Simple as.
Ni drar så mycket slutsatser, utan att veta någonting. Snälla nån. Det är verkligen helt otroligt.
Jag förstår varför samhället är på väg åt det håll det är. Någon tar något lösrycket, bygger egen sanning, och domderar att så här är det.
Ser du det inte själv? Det vet INGET om hur cykeln står, jag ser bara ena sidan, med kartongen bakom ryggen fick jag inte ens plats med att vända på hojjen. Nu är kartongen väck, är det lättare. Spänn fucking av.