såkket
Aktiv medlem
Ibis Ripmo, godspeed
Raggamuffin sa:såkket sa:Någon som vet fall leveranstiderna är lika skakiga på hjulen som på cyklarna?
Lyckades beställa ett par i helgen medans de fortfarande var billiga, är det något man kan räkna med att rulla på i vår?
Blandat, beror på vilken modell. De verkar ha "vanliga" i lager och i9 ligger längre bort.
De lyckades slarva bort mina två ordrar vars en gång och den ena tog de bort av misstag igen..men till slut lyckades de så där ligger en med utleverans imorgon, är försiktigt skeptisk :)
Alla stod som beställningsvara och 20-45 arbetsdagars levtid så inget jag direkt förväntar mig skall dyka upp inom en vecka :)
Var mer om man ens skall våga hoppas på att se dem innan påsk som deras autogenererade leveransbesked gav.
Är uppgradering så jag står ju inte hjullös till snösmältningen och har erfarenhet av ck's leveransproblem även av andra märken men till det priset så är jag inte ledsen om det tar en 1.5 månad men det kan ju bli drygt om de drar ut på tiden likt vissas cyklar i denna tråden så de dyker upp till hösten :)