Ibis Ripmo, godspeed

Ibis Ripmo, godspeed
Hej
Är det någon i detta forum som har en skruv (se bild) till länkaget bak att sälja?
Det är till en Ripmo AF.

Bilagor

• 20230702_154512.jpg
    20230702_154512.jpg
    950.9 KB · Besök: 57
Ibis Ripmo, godspeed
Hej!
Monterat NUBE 50 insert på en IBIS 938 fälg med Maxxis Agressor. Får inte till det eftersom fälgen är asymmetrisk så trycker "korven " olika mycket till sidorna och centrerar inte heller lika runt om utan däcket blir ojämnt som en vind fälg. Någon som monterat en NUBE på samma fälg och fått till det?

Ibis Ripmo, godspeed
Kan bara hålla med, trivs fortfarande förbannat bra på min V1. Har iofs aktivt undvikit att testa nya cyklar för att inte förledas att köpa nåt, men med olika hjulpar så funkar Ripmon utmärkt både för (relativt) rappt stigtramp i Göteborg som bröt i Vallåsen eller Finale.

Gillade DPX2:an med men då den var halvdöd nu så bytte jag till Float X, som jag får erkänna var ett lyft.

Senast ändrad:
Ibis Ripmo, godspeed
Lyfter denna, kollar på ny dropperpost, någon med erfarenhet av PNW?

Har en Ks dropper som tyvärr har börjat glappa i fästet under sadeln, är detta vanligt hos flera märken?

Tips på droppers ni gillar?

Ibis Ripmo, godspeed
Lyfter denna, kollar på ny dropperpost, någon med erfarenhet av PNW?

Har en Ks dropper som tyvärr har börjat glappa i fästet under sadeln, är detta vanligt hos flera märken?

Tips på droppers ni gillar?
Köp en Bikeyoke Revive och fundera inte mer på saken. På den kan en sådan sak inte inträffa för övrigt, bara en av väldigt många anledningar till varför de är så bra.

Köp & Sälj

Tillbaka
Topp