Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Den hade jag gärna sett på film eller kanske inte.....Peth sa:Grävlingar som slåss på gräsmattan mitt i natten låter förvillande likt katter som slåss på gräsmattan mitt i natten.
nieves sa:Den hade jag gärna sett på film eller kanske inte.....Peth sa:Grävlingar som slåss på gräsmattan mitt i natten låter förvillande likt katter som slåss på gräsmattan mitt i natten.
Det lärde sig min mor för 15-20 år sedan när hon mitt i natten gick ut i morgonrock och utan glasögon (väldigt närsynt) för att avstyra vad hon trodde var ett kattslagsmål; 1 m ifrån såg hon att det var grävlingar...Peth sa:Grävlingar som slåss på gräsmattan mitt i natten låter förvillande likt katter som slåss på gräsmattan mitt i natten.
ooms sa:Det lärde sig min mor för 15-20 år sedan när hon mitt i natten gick ut i morgonrock och utan glasögon (väldigt närsynt) för att avstyra vad hon trodde var ett kattslagsmål; 1 m ifrån såg hon att det var grävlingar...Peth sa:Grävlingar som slåss på gräsmattan mitt i natten låter förvillande likt katter som slåss på gräsmattan mitt i natten.
Ja de där 260 begriper jag mig inte på.Bengt-re sa:WCS C260 stam är mycket svår att montera på styre med aeroplatt överdel....
emmer sa:Ja de där 260 begriper jag mig inte på.Bengt-re sa:WCS C260 stam är mycket svår att montera på styre med aeroplatt överdel....
220 är ju bra men 260 är ju jobbiga att både få på styret på och få i bulten till överfallet.
Det är vid sådana tillfällen man hatar lindor med massa &€%&@& lim på :-)Bengt-re sa:fick linda om styret för att byta stam...
emmer sa:Det är vid sådana tillfällen man hatar lindor med massa &€%&@& lim på :-)Bengt-re sa:fick linda om styret för att byta stam...
Bengt-re sa:...att folk tittar konstigt på en när man provcyklar en backe för ett eventuellt everestingprojekt. Det är väl helt normalt att cykla samma backe många gånger?
mikipedia_ sa:Bengt-re sa:...att folk tittar konstigt på en när man provcyklar en backe för ett eventuellt everestingprojekt. Det är väl helt normalt att cykla samma backe många gånger?
Klart det är?
...att det kan kallas topsentusiast!Henrik_E sa:I dag har jag haft tid att rengöra cykeln efter söndagens regnkaos och jag har lärt mig att man aldrig, aldrig ska låna kedjeolja från medycyklister som inte är fellowputsbögartopsentusiaster. Fy fan vilken jävla sörja.
emmer sa:... att en såndär rund ekernyckel från fultemajulsknasharaldnyborgohlson är väldigt fandlig att dra fast ventilkäglan med när man varit happykorrekt nog att glömma det på reservslangen...
Hah. Sånt där har jag slutat fråga om. Jag nöjer mig med att konstatera att cyklar har lågt kilopris :-)xdr sa:..det finns schampo för sminkborstar
..att schampot är marginellt billigare än kokain
Två frågor inställer sig:xdr sa:..det finns schampo för sminkborstar
Rattnalle sa:Hah. Sånt där har jag slutat fråga om. Jag nöjer mig med att konstatera att cyklar har lågt kilopris :-)xdr sa:..det finns schampo för sminkborstar
GoranS sa:Två frågor inställer sig:
a) Hur tusan fick du reda på det?
b) Ska man vara orolig över att du har koll på kokainpriser?
GoranS sa:Uppenbarligen har man valt fel karriär. Sminkborstesschampotillverkare verkar vara det man skulle satsat på. Undrar om det finns någon kvällskurs man kan gå i det.
GoranS sa:Uppenbarligen har man valt fel karriär. Sminkborstesschampotillverkare verkar vara det man skulle satsat på. Undrar om det finns någon kvällskurs man kan gå i det.
emmer sa:Det är vid sådana tillfällen man hatar lindor med massa &€%&@& lim på :-)Bengt-re sa:fick linda om styret för att byta stam...
Mats R sa:Häromdagen lärde jag mig att en latexslang som man sätter i ett däck vilket tidigare varit "stansat", ja den slangen kladdar fast väldigt hårt i däcket. Det gick inte att få isär däck och slang utan att det blev slamsor av slangen. Kanske hade en butylslang passat bättre?
vanm sa:Idag lärde jag mig koka krusbärskräm :)