Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Henrik_E sa:Bengt måste HTFU. Saknad broms är inte alls lika farligt som lösa klingbultar.
Vernersson sa:Att en fraktur normalt tar 9 veckor att läka, om man "sköter sig" som herr Dr uttryckte det hela.
Jag mitt nöt som trodde att jag skulle kunna jobba igen efter 4 veckor :-O
Slut på meddelandet ;)
Bengt-re sa:Vernersson sa:Att en fraktur normalt tar 9 veckor att läka, om man "sköter sig" som herr Dr uttryckte det hela.
Slut på meddelandet ;)
På det temat kan jag upplysa om att brutet båtben slutar att göra ont innan normal styrka i benet är uppnådd. Och just det - glömmer man det så återvänder ursprungsproblemet.
Vernersson sa:Bengt-re sa:Vernersson sa:Att en fraktur normalt tar 9 veckor att läka, om man "sköter sig" som herr Dr uttryckte det hela.
Slut på meddelandet ;)
På det temat kan jag upplysa om att brutet båtben slutar att göra ont innan normal styrka i benet är uppnådd. Och just det - glömmer man det så återvänder ursprungsproblemet.
Dubbelmisär!
Tur att jag tog till ngt som troligen inte slutar göra ont förrän efter läkningen är klar.
Och just det.... Gamgubbar läker tyvärr sakta :-/
sobrius sa:Vernersson sa:Bengt-re sa:Vernersson sa:Att en fraktur normalt tar 9 veckor att läka, om man "sköter sig" som herr Dr uttryckte det hela.
Slut på meddelandet ;)
Dubbelmisär!
Tur att jag tog till ngt som troligen inte slutar göra ont förrän efter läkningen är klar.
Och just det.... Gamgubbar läker tyvärr sakta :-/
Har lärt mig att läktid och rehabtid är helt olika saker. Min sk läktid för axeln skulle vara 4 veckor och rehabtiden 3-6 månader. Hur förhåller man sig till detta? Förutom att man börjat läsa egentligen helt ointressanta trådar? .....och ja. Vi läker skitsakta. =/
Bridgestone sa:Att ha 3 miljoner i aktien fingerprint inte var en bra investering????
sobrius sa:Bättre gubbful än ful gubbe iaf... =)
Vernersson sa:Man enbart får ha åsikter kring saker (tillverkare & modeller) som själv antingen äger eller har ägt, inga andra =)
Vernersson sa:Man enbart får ha åsikter kring saker (tillverkare & modeller) som själv antingen äger eller har ägt, inga andra =)
Konkret sa:Märklig människa som lärt dig det där.
Bridgestone sa:Att ha 3 miljoner i aktien fingerprint inte var en bra investering????
åberg sa:Men alltså hallå vänta lite här nu va, vad är det som är dåligt med Fiskars yxor?
marr sa:Vernersson sa:Man enbart får ha åsikter kring saker (tillverkare & modeller) som själv antingen äger eller har ägt, inga andra =)
Haha, helst ska man inte ha åsikter. Inte om tyska budget varor iallafall.
Både Gränsfors och Fiskars är skräp om du frågar mej, btw....har gjort yxor i 22 år.marr sa:åberg sa:Men alltså hallå vänta lite här nu va, vad är det som är dåligt med Fiskars yxor?
Ska man ha en yxa, så ska den vara från Gränsfors.
Så, nu har du lärt dig en sak till ;)
Strutsen sa:Både Gränsfors och Fiskars är skräp om du frågar mej, btw....har gjort yxor i 22 år.marr sa:åberg sa:Men alltså hallå vänta lite här nu va, vad är det som är dåligt med Fiskars yxor?
Lars.E sa:marr sa:Vernersson sa:Man enbart får ha åsikter kring saker (tillverkare & modeller) som själv antingen äger eller har ägt, inga andra =)
Och nu lärde jag mig att man inte får ha åsikter om folks åsikter :)
Strutsen sa:Både Gränsfors och Fiskars är skräp om du frågar mej, btw....har gjort yxor i 22 år.marr sa:åberg sa:Men alltså hallå vänta lite här nu va, vad är det som är dåligt med Fiskars yxor?
Jeppe_E sa:Strutsen sa:Både Gränsfors och Fiskars är skräp om du frågar mej, btw....har gjort yxor i 22 år.marr sa:åberg sa:Men alltså hallå vänta lite här nu va, vad är det som är dåligt med Fiskars yxor?
Du verkar inte vara speciellt duktig om du hållit på i 22 år... Själv är jag mest känd för mina tavlor....
Vernersson sa:Lars.E sa:marr sa:Vernersson sa:Man enbart får ha åsikter kring saker (tillverkare & modeller) som själv antingen äger eller har ägt, inga andra =)
Och nu lärde jag mig att man inte får ha åsikter om folks åsikter :)
Nej, man äger ju inte andras åsikter så därför får man (tydligen) inte ha ngn åsikt om dessa =)
Pfaff sa:Jeppe_E sa:Strutsen sa:Både Gränsfors och Fiskars är skräp om du frågar mej, btw....har gjort yxor i 22 år.marr sa:åberg sa:Men alltså hallå vänta lite här nu va, vad är det som är dåligt med Fiskars yxor?
Du verkar inte vara speciellt duktig om du hållit på i 22 år... Själv är jag mest känd för mina tavlor....
Ahem.. dom på duk eller..?
Det tycker jag med. :)marr sa:Det är nog enklast om vi slutar ha åsikter helt och hållet.
åberg sa:Det tycker jag med. :)marr sa:Det är nog enklast om vi slutar ha åsikter helt och hållet.
Var inte det där en åsikt om en annan åsikt? :-Oåberg sa:Det tycker jag med. :)marr sa:Det är nog enklast om vi slutar ha åsikter helt och hållet.
Vernersson sa:Var inte det där en åsikt om en annan åsikt? :-Oåberg sa:Det tycker jag med. :)marr sa:Det är nog enklast om vi slutar ha åsikter helt och hållet.
marr sa:Vernersson sa:Var inte det där en åsikt om en annan åsikt? :-Oåberg sa:Det tycker jag med. :)marr sa:Det är nog enklast om vi slutar ha åsikter helt och hållet.
Menar du att du har en åsikt om någon annan har en åsikt eller ej?
marr sa:Vernersson sa:Var inte det där en åsikt om en annan åsikt? :-Oåberg sa:Det tycker jag med. :)marr sa:Det är nog enklast om vi slutar ha åsikter helt och hållet.
Menar du att du har en åsikt om någon annan har en åsikt eller ej?