Inget Giro för Keke :-(

bergljung skrev:
-------------------------------------------------------
> Fan. De kommande tre veckorna blev genast
> betydligt tristare.

Precis min tanke med :-( T

Han har ju varit både sjuk och skadad denna säsong, inte svårt att hamna på efterkälken mot dom andra som bara tränat och tävlat hela säsongen hittils... :-/ T

Han vurpade rätt hårt på Volta a Algarve i Portugal i våras och sen en gånt till på träningen efter det och knäckte ett revben... Det finns ju lite förklaringar till varför formen inte riktigt går att jämnföra med dom som har varit friska och både tränat och tävlat under samma tid :-( T

Jag har inte riktigt följt med i försnacket inför Girot. Att det verkar vara många som fastnar i dopingkontroller är tyvärr ganska vanligt och alltid något man får ha i beaktande inför dessa tävlingar.

Men till min fråga som rör en svensk iallafall. Hur är det med Tomas Lövkvist? Konstigt om inte han är med. Han som lyckades väldigt bra förra året. Fram till sista veckan iaf.

Jag tycker det är bra att han inte startar. Han är inte i form och inser det, då är det bättre att avstå och sikta på något annat.
Hade varit bedrövligt att se på Girot om han bara åker med och knappt det.

Fast nu är jag inte så intresserad av vad svenskar åstadkommer, jag vill ha en bra tävling. Vad det är för nationalitet på cyklisterna är inte så intressant..

Tillbaka
Topp