Insida knä

  • Trådstartare Trådstartare Bjoern M
  • Start datum Start datum
Insida knä
Faktiskt ingen aning, men flytta bak klossen är mitt råd.

Jag brukade få ont i knäna och då mest på insidan/framsidan/hela skiten vilket avhjälptes genom att sätta klossen så långt bak som möjligt.
 
Tillbaka
Topp