Inte cykla Vätternrundan 2018 [intresseanmälan]

Är det fortfarande inte tillåtet att inte efteranmäla sig till att icke köra vättern? Man kanske inte ska ta och vänta med det till nästa år?

Drosa sa:
Är det fortfarande inte tillåtet att inte efteranmäla sig till att icke köra vättern? Man kanske inte ska ta och vänta med det till nästa år?

Om du inte tänkte dig att inte anmäla dig till att inte köra Vättern 2018 är det absolut rätt tillfälle att vänta tills nästa år!

Pfaff sa:
Drosa sa:

Om du inte tänkte dig att inte anmäla dig till att inte köra Vättern 2018 är det absolut rätt tillfälle att vänta tills nästa år!

Går det inte att teckna ett abonnemang?

fhloston sa:
Pfaff sa:
Drosa sa:

Går det inte att teckna ett abonnemang?

Absolut - jag PM-ar mitt Swish-nummer. 499:-/månaden plus diverse dolda avgifter.

Stumpy sa:
staine sa:
Det är ”klassikern”- träsket dom fallit i.
Du kan inte övertyga dem om att köra elklassikern (el classico) istället?

Fyndigt! En poäng till Slytherin.

Jag ger mig fan på att Team Skoda kommer tillbaka och säger grattis, du är antagen. Hur ska jag göra då? Det blir ju kaos..KAOS! Då blir det ju inte en ledig plats.

Aj aj aj, sån himla otur man kan ha! Här har man legat på sofflocket hela försäsongen och formen har pekat spikrakt nedåt, grymt bra! MEN, så himla typiskt att mina ryggproblem verkar blir bättre och doktorn tycker jag ska börja cykla igen.

neron sa:
Aj aj aj, sån himla otur man kan ha! Här har man legat på sofflocket hela försäsongen och formen har pekat spikrakt nedåt, grymt bra! MEN, så himla typiskt att mina ryggproblem verkar blir bättre och doktorn tycker jag ska börja cykla igen.
Nej, kämpa! Låt inte doktorns hemska order hindra dig i din modiga och ambitiösa satsning. Du kommer att ångra dig bittert om du inte ger denna satsning allt du har.

GoranS sa:
neron sa:
Nej, kämpa! Låt inte doktorns hemska order hindra dig i din modiga och ambitiösa satsning. Du kommer att ångra dig bittert om du inte ger denna satsning allt du har.

Tack för pepp GoranS, jag kommer att behöva allt stöd jag kan få! Det är tur att jag har min fru i denna svåra stund.. hon är helt fantastik och gör ett strålande jobb måste jag säga, kan inte få en bättre coach!

Fjärdebrunn sa:
Jag som ska köra önskar er hjältar som tar er an utmaningen att inte köra ett fett lycka till!
Jag önskar att jag inte hade bestämt mig för att inte banga eftersom jag inte kört tidigare så då blir det väl inte skönt inte

Nej!
Jag har missat att ickeanmäla mig i tid.

Kan man ickeanmäla sig om man får tag på en plats från någon som hoppar på?
I så fall vad kostar det att namnändra?
Vill ju gärna ickecykla i eget namn.

Jag har ickecyklat på egen hand ganska många gånger nu, och det vore kul med lite sällskap.
Dessutom har jag verkligen gått in för det i år så jag tror att jag verkligen har rätt ickeform för att lyckas i år.

neron sa:

Lita inte på doktorn. Be om att få second opinion.

Vad tror ni om att inte cykla Vätternrundan med latexslang? Behöver jag byta till butyl innan jag inte cyklar eller bör jag kanske investera i quarqs nya tyrewiz så att jag kan hålla koll från soffan? Kanske pumpa lite när jag inte är i Jönköping? Lite nervös nu när det börjar närma sig. Tacksam för tips.

tuta sa:
Vad tror ni om att inte cykla Vätternrundan med latexslang? Behöver jag byta till butyl innan jag inte cyklar eller bör jag kanske investera i quarqs nya tyrewiz så att jag kan hålla koll från soffan? Kanske pumpa lite när jag inte är i Jönköping? Lite nervös nu när det börjar närma sig. Tacksam för tips.

Nej, det kommer inte att gå.

Eller vänta... jo, kör med latexslang eftersom det inte går. Så, nu blev det rätt.

Ett bra sätt att vara säker på att inte cykla är att sätta sig i soffan. Vet inte om bi kom fram till vilken soffa sam var bäst. Tror att det är npgon som du har tillgång till.

Fasen, jag övertränade i soffan under våren med liggsår som följd. Hoppas att jag hinner bli frisk. Uppladdningen är i alla fall förstörd då jag fått avbryta mitt soffande och i stället röra på mig. Kilona som jag lagt på mig har försvunnit i en rasande takt.

Skit!

:-(

fhloston sa:
toysc sa:
Jag är lite osäker på åt vilket håll man cyklar runt sjön,så jag fegar ur

Om du inte ska cykla spelar det ingen roll åt vilket håll du inte cyklar.
Vad säger du? Kommer ju att bli KAOS om människor inte-cyklar åt olika håll. Jag föreslår att du istället ansluter dig till någon master-icke-cyklingsgrupp s.a. du bara kan följa med i icke-cyklandet och inte behöva bry dig om riktningen.

Snart smäller det inte! Hur går det för er andra som inte ska cykla Vätternrundan i år? Själv har jag varit mycket sjuk i vinter, både magsjuka och influensa så min form är perfekt för att inte cykla runt sjön. Känns bra!

I går testade jag att ligga i soffan i cykelkläder. Fungerade fint men det var lite svårt att inte klämma innehållet i ryggfickorna. Tips är att inte ha kladdiga saker i.

Pugilism sa:
I går testade jag att ligga i soffan i cykelkläder. Fungerade fint men det var lite svårt att inte klämma innehållet i ryggfickorna. Tips är att inte ha kladdiga saker i.

Eller så vänder man tröjan bakofram och får således fickorna på magen – väldigt praktiskt när man ligger i soffgrupp och pressar!

Peth sa:
Pugilism sa:

Eller så vänder man tröjan bakofram och får således fickorna på magen – väldigt praktiskt när man ligger i soffgrupp och pressar!

Jag har kört rätt så hårda och intensiva pass i baden-baden på verandan. Man känner stor skillnad mot inne nu när vinden tillkommer. Tror jag håller på att bli överansträngd. Lite oroande nu när det inte är så långt kvar tills vi skall låta bli. Är det ok att ha pump med ramfäste? Pump i ryggficka är väldigt obekvämt redan under träningspassen. Hur skall det då kännas när man har den och låter bli i nära trehundra kilometer!

Jag anmäler mig gladeligen i den här tråden i år. Jag hade som mål att köra vättern 10 år i rad och det målet uppfylldes 2017. I år finns inget som helst sug att ta ett varv till.

Hasse#7 sa:
Peth sa:
Pugilism sa:

Jag har kört rätt så hårda och intensiva pass i baden-baden på verandan. Man känner stor skillnad mot inne nu när vinden tillkommer. Tror jag håller på att bli överansträngd. Lite oroande nu när det inte är så långt kvar tills vi skall låta bli. Är det ok att ha pump med ramfäste? Pump i ryggficka är väldigt obekvämt redan under träningspassen. Hur skall det då kännas när man har den och låter bli i nära trehundra kilometer!

Jag tror att det är viktigt att träna tillsammans med andra. Visst är det bra att nöta själv i en baden-baden timme efter timme, men man får inte glömma bort att få till den kvalitativa gruppträning som är så viktig vid dessa tillställningar.

Hasse#7 sa:
Peth sa:
Pugilism sa:

Jag tänkte klicka hem följande pump. Man kan säker fylla den med dipp till chipsen, gurmajo till korven eller gel. Man vill ju inte lämna soffan i onödan.

sentomatbasic-m-droppbricka_grande.jpg

Köp & Sälj

Tillbaka
Topp