Inte cykla Vätternrundan 2018 [intresseanmälan]
Rodel?stakka sa:Jag icketränar på ickecykeln!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Rodel?stakka sa:Jag icketränar på ickecykeln!
Drosa sa:Är det fortfarande inte tillåtet att inte efteranmäla sig till att icke köra vättern? Man kanske inte ska ta och vänta med det till nästa år?
Pfaff sa:Drosa sa:Är det fortfarande inte tillåtet att inte efteranmäla sig till att icke köra vättern? Man kanske inte ska ta och vänta med det till nästa år?
Om du inte tänkte dig att inte anmäla dig till att inte köra Vättern 2018 är det absolut rätt tillfälle att vänta tills nästa år!
fhloston sa:Pfaff sa:Drosa sa:Är det fortfarande inte tillåtet att inte efteranmäla sig till att icke köra vättern? Man kanske inte ska ta och vänta med det till nästa år?
Om du inte tänkte dig att inte anmäla dig till att inte köra Vättern 2018 är det absolut rätt tillfälle att vänta tills nästa år!
Går det inte att teckna ett abonnemang?
Stumpy sa:Du kan inte övertyga dem om att köra elklassikern (el classico) istället?staine sa:Det är ”klassikern”- träsket dom fallit i.
Nej, bara icke-abonemang.fhloston sa:Pfaff sa:Drosa sa:Är det fortfarande inte tillåtet att inte efteranmäla sig till att icke köra vättern? Man kanske inte ska ta och vänta med det till nästa år?
Går det inte att teckna ett abonnemang?
Fjärdebrunn sa:Jag som ska köra önskar er hjältar som tar er an utmaningen att inte köra ett fett lycka till!
Nej, kämpa! Låt inte doktorns hemska order hindra dig i din modiga och ambitiösa satsning. Du kommer att ångra dig bittert om du inte ger denna satsning allt du har.neron sa:Aj aj aj, sån himla otur man kan ha! Här har man legat på sofflocket hela försäsongen och formen har pekat spikrakt nedåt, grymt bra! MEN, så himla typiskt att mina ryggproblem verkar blir bättre och doktorn tycker jag ska börja cykla igen.
GoranS sa:Nej, kämpa! Låt inte doktorns hemska order hindra dig i din modiga och ambitiösa satsning. Du kommer att ångra dig bittert om du inte ger denna satsning allt du har.neron sa:Aj aj aj, sån himla otur man kan ha! Här har man legat på sofflocket hela försäsongen och formen har pekat spikrakt nedåt, grymt bra! MEN, så himla typiskt att mina ryggproblem verkar blir bättre och doktorn tycker jag ska börja cykla igen.
Jag önskar att jag inte hade bestämt mig för att inte banga eftersom jag inte kört tidigare så då blir det väl inte skönt inteFjärdebrunn sa:Jag som ska köra önskar er hjältar som tar er an utmaningen att inte köra ett fett lycka till!
Taskigt pannben helt enkelt!roller sa:Fjärdebrunn sa:Jag som ska köra önskar er hjältar som tar er an utmaningen att inte köra ett fett lycka till!
Vissa gör det lätt för sig.
Pugilism sa:Det är väl bara att svartintestarta?
neron sa:Aj aj aj, sån himla otur man kan ha! Här har man legat på sofflocket hela försäsongen och formen har pekat spikrakt nedåt, grymt bra! MEN, så himla typiskt att mina ryggproblem verkar blir bättre och doktorn tycker jag ska börja cykla igen.
gerrardsdobbar sa:Funderar på om jag borde vara taggad eller otaggad. Eller inte otaggad.
tuta sa:Vad tror ni om att inte cykla Vätternrundan med latexslang? Behöver jag byta till butyl innan jag inte cyklar eller bör jag kanske investera i quarqs nya tyrewiz så att jag kan hålla koll från soffan? Kanske pumpa lite när jag inte är i Jönköping? Lite nervös nu när det börjar närma sig. Tacksam för tips.
toysc sa:Jag är lite osäker på åt vilket håll man cyklar runt sjön,så jag fegar ur
Vad säger du? Kommer ju att bli KAOS om människor inte-cyklar åt olika håll. Jag föreslår att du istället ansluter dig till någon master-icke-cyklingsgrupp s.a. du bara kan följa med i icke-cyklandet och inte behöva bry dig om riktningen.fhloston sa:toysc sa:Jag är lite osäker på åt vilket håll man cyklar runt sjön,så jag fegar ur
Om du inte ska cykla spelar det ingen roll åt vilket håll du inte cyklar.
Pugilism sa:I går testade jag att ligga i soffan i cykelkläder. Fungerade fint men det var lite svårt att inte klämma innehållet i ryggfickorna. Tips är att inte ha kladdiga saker i.
Peth sa:Pugilism sa:I går testade jag att ligga i soffan i cykelkläder. Fungerade fint men det var lite svårt att inte klämma innehållet i ryggfickorna. Tips är att inte ha kladdiga saker i.
Eller så vänder man tröjan bakofram och får således fickorna på magen – väldigt praktiskt när man ligger i soffgrupp och pressar!
42Hz sa:Får väl anmäla mig i år igen!
Hasse#7 sa:Peth sa:Pugilism sa:I går testade jag att ligga i soffan i cykelkläder. Fungerade fint men det var lite svårt att inte klämma innehållet i ryggfickorna. Tips är att inte ha kladdiga saker i.
Eller så vänder man tröjan bakofram och får således fickorna på magen – väldigt praktiskt när man ligger i soffgrupp och pressar!
Jag har kört rätt så hårda och intensiva pass i baden-baden på verandan. Man känner stor skillnad mot inne nu när vinden tillkommer. Tror jag håller på att bli överansträngd. Lite oroande nu när det inte är så långt kvar tills vi skall låta bli. Är det ok att ha pump med ramfäste? Pump i ryggficka är väldigt obekvämt redan under träningspassen. Hur skall det då kännas när man har den och låter bli i nära trehundra kilometer!
Hasse#7 sa:Peth sa:Pugilism sa:I går testade jag att ligga i soffan i cykelkläder. Fungerade fint men det var lite svårt att inte klämma innehållet i ryggfickorna. Tips är att inte ha kladdiga saker i.
Jag har kört rätt så hårda och intensiva pass i baden-baden på verandan. Man känner stor skillnad mot inne nu när vinden tillkommer. Tror jag håller på att bli överansträngd. Lite oroande nu när det inte är så långt kvar tills vi skall låta bli. Är det ok att ha pump med ramfäste? Pump i ryggficka är väldigt obekvämt redan under träningspassen. Hur skall det då kännas när man har den och låter bli i nära trehundra kilometer!