iphone hållare

iphone hållare
Konkwista skrev:
-------------------------------------------------------
> hoppas du slipper regn närmsta veckan då.

Fick ju med ett överdrag som ska hålla regn å fukten borta...
Dessutom bor jag på gotland (nästan alltid sol). Haha

iphone hållare
ett annat tips för att slippa ha med sig sin smartphone är att skaffa en kontantkortstelefon när man ska ut på turer.
Jag köpte en (ja 2st faktiskt) samsung för 99:- väger bara 62g dessutom mot 140g för en iphone 4s, och är betydligt mindre och får utan problem plats i bakfickan tillsammans med annat =)

Dock kanske du använder iphonen för något mer? för där har jag en garmin-gps istället.

iphone hållare
Hetsjägar´n skrev:
> Antar att du köpte den här
> http://www.teknikmagasinet.se/db.pl?tf=product_lin
> k.html&link=&artnr=266181&title=Water%20Resistant%
> 20Bicycle%20Case%20iPhone%203GS%2f4&
> Den ser ju bra ut. Men är det nån som har
> erfarenhet av hur iphone klarar påfrestningarna
> och stötarna som det innebär att sitta på
> styret? Det känns inte helt bra att ha den där
> då man kör hårt på tekniska stigar. Eller?

Det borde inte vara några problem att ha iphonen på styret. det sitter ju inga rörliga delar i telefonen egentligen

iphone hållare
Hur funkar det att ladda och använda headset? Måste man ta av fodralet då och vad är det för "kropsstrumpa" de skriver om - är det någon silikonpryl man trär över innan man sätter den i fodralet. Funderar starkt på den där då 1100 spänn för Lifeproof känns löjligt mycket, speciellt eftersom det är min jobbtelefon.

3barnsfar skrev:
Den funkar bra men jag har endast haft den på lvgcykeln. Bra vattentäthet, enkel att sätta fast.

iphone hållare
kommer iaf köpa lifeproof skalet, pangat displayen en gång, hade bara "halva" dåvarande skalet på och det var kass, därav att jag bara hade den hårda baksidan och inte det yttre gummerade som byggde mobilen till siza av en tegelsten som varken gick ner eller upp ur fickan.. Bara 200:- mer än självrisken och nu är det 12månader innan min självrisk sänks till 500:- igen så en bra försäkringa iaf.

iphone hållare
jag kör också iphone / runkeeper / bakficka / plastpåse, funkar kanon tycker jag. lite svårt att se hur man ligger till men hon tjejen berättar ju allt eftersom..

Tillbaka
Topp