Jag vill låna verktyg-tråden...

Crocko

Aktiv medlem
PeeGee sa:
Jag har bägge delar, måste dock rota fram dem om jag minns rätt så är det som du säger bara nippeln som är unik och det fanns ett antal såna med, så låt mig kika.
Kommer finnas i enskede kvällstid eller solna arbetstid.

mcperand

Aktiv medlem
Har jag en sådan tur att någon i hyfsad närhet av Uppsala eller norra Stockholm har ett DMR-verktyg för att få ur och montera glidlagerhylsan på en Vault-pedal att låna ut? Ut går det väl ok med en skruv i rätt dimension men jag har lite dålig erfarenhet av att montera de nya utan skador om man gör det på fri hand (förvisso erfarenheter från från andra pedalmärken). Eller så är jag bara för klantig...

Crocko

Aktiv medlem
Crossmax sa:
Någon i Stockholm som har en styrlagerpress att låna ut? Kompensation i sedvanlig happyvaluta utgår.
Finns en lagerpress i Enskededalen, tror jag har mothåll till det vanligaste iaf, om det är något extra konstigt så kan jag kika i förväg.

m3lk3r

Aktiv medlem
Någon himla vänlig typ som har dämparpump att låna ut ikväll gbg?? Får hem en nästa vecka men behöver en idag eller imorn fm
Edit: löst

Senast ändrad:

Crossmax

Aktiv medlem
Någon i Sthlm som har eller känner någon som har ett Park Tool DT-5.2 planingsverktyg för post mount? Betalar gärna för att få låna.

glitch

Aktiv medlem
Någon på norrmalm / Vasastan / Östermalm som råkar ha en styrlagernyckel för old school 1! styrlager respektive en 19 mm konnyckel att låna ut?
Tack!

Någon som har en RockShox Reverb Bleed Tool Edge att låna ut? Skulle blöda sadelstolpen och inser att jag saknar denna vilket innebär att påsken blir tråkig om jag inte hittar en att låna :). Olja och sprutor har jag.. Jag bor i Stockholm!
Skärmavbild 2020-04-09 kl. 16.15.39.png

Senast ändrad:

rrost

Ny medlem
Jag letar efter borr med 1/2 tums diameter, dvs 12,7 mm. Någon som har eller kan peka i rätt riktning? Bor i Stockholm.

Valhalla_

Aktiv medlem
Någon i Stockholm som har ett bsa dub/bb30/cinch vevlagerverktyg man kan låna?

Edit: köpte mig ett verktyg.

Senast ändrad:
Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer