Jenny Rissveds

Jenny Rissveds
bigmollo sa:
Kid1000 sa:
Stenson vann av två anledningar.
1. Golf är den nya sporten för alla som tjänar medellön och är vita män.
2. Han är man , därmed större mediaexponering + ovan.

Trams.
Om Rissveds vann så hade det varit av två anledningar.
1. Hon är vit.
2. Hon är kvinna.

Känns lika tramsigt desperat orättvisesökande. Kan vi inte sluta med vit medelålders man-gnället? Det är bara tröttsamt.

Tramsigt? TRAMSIGT??? En vit medelålders man behöver bara gå en runda runt kvarteret så får han bragdguldet, det är så grymt orättvist att jag får svallningar.

Bragdguldet är ett fiasko, varenda särintresseforum med självaktning är grymt upprörda över att inte någon med deras konstiga intresse vann. 100 olika bragdguld så blir de flesta nöjda?

För övrigt håller jag med din senare kommentar i tråden. Jenny själv hade nog tyckt det varit tråkigt att läsa allt gnäll. Men men, imorgon är en ny dag med nya saker att gnälla över.

Jenny Rissveds
Jag tycker att det är intressant att folk blir så upprörda över att jag sa att en vit medelålders man som spelar golf vann bragdguldet framför en ung kvinna som kör mtb. Som dessutom vann OS guld i utklassningsstil.

Klart det spelar roll.

Självklart vann fel person bragdguldet. Vad annars?

Jenny Rissveds
Jenny Rissveds
Blir väl någon hästhoppare igen, skulle inte förvåna mig om dom är så osportsliga att dom sitter på sina hästforum och försöker få andra att rösta på någon inom ridsporten.

Jenny Rissveds
JENNY RISSVEDS MOT JERRINGPRISET!

Nu är det bara fem deltagare kvar i omröstningen för Jerringpriset och Jenny Rissveds är en av dem.

Ring och rösta på Jenny Rissveds: 099-209 05

Tillsammans är vi starka!

Heja Jenny , heja heja

Jenny Rissveds
Cinder2i40 sa:

Nu är det bara fem deltagare kvar i omröstningen för Jerringpriset och Jenny Rissveds är en av dem.

Heja Jenny , heja heja

Nä heja Sara!

Jenny Rissveds
Bara för att påminna Bengt-re om Sara redan fått det ett par gånger. Och golfaren också.

2011: Rolf-Göran Bengtsson, ridsport.
2012: Lisa Nordén, triathlon.
2013: Henrik Stenson, golf.
2014: Sarah Sjöström, simning.
2015: Sarah Sjöström, simning

Jenny Rissveds
Cerb sa:
I SVT duo appen finns ett ganska så tydligt val som heter Rösta på jerringpriset(:ish)

Tack, hade inte den utan bara sport-appen... Upptäckte dessutom att avinstallerar man och installerar igen får man tre till... Orkar man en gång till? ;-)

Bilagor

• Screenshot_20170113-231108.png
    Screenshot_20170113-231108.png
    117.2 KB · Besök: 135
Jenny Rissveds
Bengt-re sa:
Cinder2i40 sa:

Heja Jenny , heja heja

Nä heja Sara!

+1
Du kanske skämtade, då blir det andra gången jag går på det. Men det står jag för, som man ska säga nuförtiden.

Jenny Rissveds
Räcker att man rensar cachad data på appen så kan man lägga 3 nya röster. Frågan är hur dessa röster registreras egentligen?

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp