Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Freddie L sa:Som larsaw säger, att det går bra är mindre viktigt. Men när det går bra är det dubbelt roligt!larsaw sa:Alex Supertramp sa:Fan vad starkt! Såg recapen nu. Snart blir det en vinst, och sedermera ännu ett OS-guld. Herregud... Jenny!
+1/2 framför allt så önskar jag/vi att Jenny trivs med sin satsning och kan finna livsglädje med sin verksamhet. FRID!
Nja, jag kom åt den och är inte prenumerant. :-)Tant_Trek sa:Artikel om Alexandra Engen i DN. Risk att den är bakom betalvägg dock.
https://www.dn.se/sport/jakten-pa-det-perfekta-loppet-drev-henne-in-i-vaggen/
Per Björk sa:
jingleyschmidt sa:Får se om det är som sist då att hon är uppsatt på startlistan utan hennes vetskap.
Brandau in på 21:a plats.....JesperA sa:Surt att spurta in till mål på näst sista varvet :S
Det verkar ju jättejobbigt. Du dåg väl hur trött hon blev? ;-)Spacekitty sa:Jag blir helt klart inspirerad att cykla mer när jag ser Jenny.
GoranS sa:Det verkar ju jättejobbigt. Du dåg väl hur trött hon blev? ;-)Spacekitty sa:Jag blir helt klart inspirerad att cykla mer när jag ser Jenny.
Spacekitty sa:Jag blir helt klart inspirerad att cykla mer när jag ser Jenny.
Fortsätt intala dig det du. ;-)Spacekitty sa:GoranS sa:Det verkar ju jättejobbigt. Du dåg väl hur trött hon blev? ;-)Spacekitty sa:Jag blir helt klart inspirerad att cykla mer när jag ser Jenny.
Det ska vara jobbigt, då känns det bättre efteråt.