Jenny Rissveds

Jenny Rissveds
Fan vad härligt. Man blir ju tårögd. Go Jenny!

1C0FFF5E-966E-4AB1-B336-C0B6EF331E6A.jpeg

Jenny Rissveds
Ahh det är därför jag inte fått det att fungera sista månaden. Jag får upp sidan via Casten men den står bara och snurrar och ser ut som det gör när den laddar. Nå jag får tanka appen och prova via mobilen idag då.

Edit: Funkar utmärkt via mobilappen.

Senast ändrad:
Jenny Rissveds
Kul att hon startar så långt fram för första gången i år, hoppas bara hon inte faller tillbaka till sin tidigare strategi att gasa som fan i början & inte ha ork mot slutet, förra veckans strategi var ju bättre så hoppas hon använder samma nu

Jenny Rissveds
Ytterligare ett lopp där PFP startar lite lugnare och jobbar sig in i loppet. Är det så att de andra startar onödigt hårt eller är det bara att en lite lugnare start (relativt sett) passar PFP?

Jenny Rissveds
Jenny åker lite jojo jämfört med de två i täten. Är det att de två främsta kör lite ryckigt och Jenny tar ikapp när de tar lite lugnare eller kör Jenny ryckigt?

Jenny Rissveds
GoranS sa:
Jenny åker lite jojo jämfört med de två i täten. Är det att de två främsta kör lite ryckigt och Jenny tar ikapp när de tar lite lugnare eller kör Jenny ryckigt?
Ser så ut, Jenny verkar "rulla" ikapp det hon tappar(med flit?) relativt lätt på en del ställen på banan.
Starkt av Terpstra att ta sig tillbaka topp 3.

Jenny Rissveds
Är det nåt jag inte fattar när det gäller vilket varv de är inne på? De har ju passerat mållinjen fyra gånger och torde då vara ute på varv fem. Och kommentatorn säger less than two laps left. I bild står 4/5. Vad gäller?

Jenny Rissveds
Såg ut som att Jenny gick i kapp Terpstra förhållandevis lätt när hon väl bestämde sig och rundade Prevot för en tempoökning.
Hoppas....

Jenny Rissveds
Skulle vara kul att se vad Rissveds gör mellan servicezon och kameran efter. Ser ut att plocka in många sekunder relativt enkelt.
Tror podiet blir Rissveds, Ferrand-Prevot, Terpstra

Jenny Rissveds
Vilken jävla motor hon har.. tillbaka till världstoppen så snabbt efter ett sånt uppehåll. Kommer ihåg att jag läste någonstans före uppehållet att hon slagit något slags rekord i syreupptagning som Kalla hållit för kvinnor i Sverige.

Tillbaka
Topp