Jenny Rissveds

Jenny Rissveds
Lars.E sa:
geologen sa:
Varför är filmen på engelska???

Kanske för att Red Bull även säljs utanför Sveriges gränser???

Eller för att hon är anställd i ett internationellt lag där engelska är gemensamt språk och att världscupen inte visades i svensk television med svenska kommentatorer? Vad är problemet med att filmen uteslutande är på engelska?

Jenny Rissveds
me.I.am sa:
Jag kan inte se dom från OS, kommer upp något om rättigheter. Går det att fixa på något sätt?

Chansar lite här. Fick du möjligen upp texten på bilden nedan. Läser man då hela texten så löser det sig själv utan att ta hjälp av Happy. Det förutsätter ju att man kan utrikiska så man förstår sista meningen och klickar med musen eller trycker med något finger på den länken beroende på vilken plattform man för tillfället använder.

Bilagor

• Screenshot_20161022-171309.png
    Screenshot_20161022-171309.png
    103.9 KB · Besök: 103
Jenny Rissveds
MackanG sa:
me.I.am sa:
Jag kan inte se dom från OS, kommer upp något om rättigheter. Går det att fixa på något sätt?

Chansar lite här. Fick du möjligen upp texten på bilden nedan. Läser man då hela texten så löser det sig själv utan att ta hjälp av Happy. Det förutsätter ju att man kan utrikiska så man förstår sista meningen och klickar med musen eller trycker med något finger på den länken beroende på vilken plattform man för tillfället använder.

Den där är ganska tråkig, ett litet sammandrag bara, visar lite strunt plus målgången bara, officiellt dessutom - boooring.

Det är den under jag ville se (kanske inte är längre den), skulle vara kul att se hela loppet. PM:a mig om du lyckas hitta någon utrikiska på den:

jenny_not.PNG

Jenny Rissveds
me.I.am sa:
MackanG sa:
me.I.am sa:

Den där är ganska tråkig, ett litet sammandrag bara, visar lite strunt plus målgången bara, officiellt dessutom - boooring.

Det är den under jag ville se (kanske inte är längre den), skulle vara kul att se hela loppet. PM:a mig om du lyckas hitta någon utrikiska på den:

Typ 3 min sammandrag.

Upptäckte däremot att man visst blivit portad från den med ungefär hela loppet... Taskigt! Funkade ju förut :-(

Någon som kommer in på den?

Jenny Rissveds
Misstänker att Stenson får den. Inte mitt val, men det finns många golfare och han har ju i alla fall vunnit något stort inom sin gren. Att belöna ett OS-silver och dessutom i en gren där den stora fysiska prestationen inte utförts av människan ifråga tycker jag skulle vara ett sämre val än Stenson.

Jenny Rissveds
Kan inte rösta. Den påstår att jag har ett annat röstningsfönster öppet samtidigt. Men det har jag inte. Nå, en röst lär inte spela nån roll. Det blir nog golfar'n ändå...

Jenny Rissveds
Svårt detta, men jag tror nog att Stenson tar detta. Stort med den 1:a Svenska segern i en Major & dessutom i Open Championship. För Sveriges dryga 600k golfare smäller det högre än ett OS-guld eller Silver för Emma (det grejade Stenson också samt att han vann Race to Dubai) så Jenny har otur att detta skedde samma år som hon vann OS-Guld. Hon är värd priset, men som sagt, jag tror Stenson tar det!

Jenny Rissveds
Får ni någon respons när ni röstat? För mig försvinner formuläret bara och sen händer inget mer.

För övrigt hoppas jag på Jenny eller Tove.

Senast ändrad:
Jenny Rissveds
Johan Falk sa:
Känner på mig att hon vinner. Och hoppas.

Sjöström lär jul få det tredje året i rad. De lägger ju till och med henne överst i listan. Så just Jerringpriset blir det ju med största sannolikhet inte. Inte tillräckligt känd i folklagren. Årets prestation/ kvinnliga/ genombrott (första seniorsegern strax före OS-guldet liksom) osv priser på idrottsgalan men knappast "Folkets pris" där röstfusk har varit rådande under flera år. Bragdguldet möjligt kanske.

Jenny Rissveds
frossarn sa:
Svårt detta, men jag tror nog att Stenson tar detta. Stort med den 1:a Svenska segern i en Major & dessutom i Open Championship. För Sveriges dryga 600k golfare smäller det högre än ett OS-guld eller Silver för Emma (det grejade Stenson också samt att han vann Race to Dubai) så Jenny har otur att detta skedde samma år som hon vann OS-Guld. Hon är värd priset, men som sagt, jag tror Stenson tar det!

Det tror jag knappast. Sätt pengarna på Sjöström.

Golf är ju inte ens en sport - märkligt att det ens finns som val

Jenny Rissveds
Golf är väl en klockren sport? Men ingen idrott. Jag har aldrig spelat golf och kommer aldrig göra men det kryssar i alla mina definitioner av en sport förutom att det inte är farligt.

Tufft mellan Jenny och Mattias imho men OS smäller alltid högre än VM. Men tror också de är för små hemma i sofforna för att ha en chans.

Jenny Rissveds
Röstat. På Jenny, hemsidan var jäkligt långsam och ville gärna säga att jag hade en röstningsprocess öppen.
Faktiskt svårt. Ekström och ffa Alexandersson har också gjort stordåd i år.

Jenny Rissveds
Jag sportar ju ganska mycket, igår t.ex spelade jag krocket i flera timmar. Men nu ska jag nog sticka ut och köra lite teknikträning inför kubbsäsongen.

(Lite lustigt ändå att curling är med i OS men inte bowling, som ju rimligtvis har fler utövare...)

Jenny Rissveds
Genom att curling spelas på is hamnar det i vinter-OS. Tror att bowling, om det skulle in på OS-programmet, skulle vara aktuellt för sommar-OS och där är det mkt svårare att komma med som gren.

Jenny Rissveds
Antalet nationer som utövar grenen har i alla fall inverkan när det gäller att plocka in nya grenar på OS-programmet. Osäker på hur det är vad gäller antal utövare.

Tillbaka
Topp