Jenny Rissveds

Jenny Rissveds
lundatok sa:
Konkret sa:
Masjevel sa:
Konkret sa:
När går mtb vm? Hade varit kul med en Svenska i regnbågströjan!

5-10 sept i AUS

Är det som i skidåkning att dom tar en gammal elitåkare som är med och bygger banan?
Ungefär så
https://mpora.com/mountainbiking/ri...-olympic-cross-country-mountain-biking-course

Okej. Får ryttarna testköra vm eller os banan innan?
Jag har sett Rissveds gå igenom vc banor med sin tränare men hur är det på vm och OS?

Jenny Rissveds
Kristin sa:
marr sa:
Helt rätt där, tråden handlar inte om hur du är ett föredöme. Den handlar om Jenny Rissveds, eller ja den gjorde det. Tills du och en bunke andra idioter bajsade ner den igen, igen och igen (och rätt många gånger till, ej omnämda i kronologisk ordning) med en massa skit som inte hör hit.

Merga ihop skiten med nån annan random ot tråd och låt den dö. Så kan Jenny få en ny tråd sen.

Oops, sorry! Jag kanske ska ta intryck av dina fantastiska bidrag till tråden? En manlig golfare är naturligtvis alltid on topic i en tråd om en kvinnlig cyklist, my bad som inte insåg detta.

marr sa:

marr sa:
42Hz skrev:
-------------------------------------------------------
> Jag ska sluta behandla objekt som kvinnor!

Bye bye Olga.. :(

marr sa:
Miss Lycka sa:
superdea sa:
Är det inte fyra majors varje år? OS vart fjärde år...
Det gjordes fyra dopingtester inom golf i Sverige förra året

Ja det är få av de bästa som spelar inom Sverige.

marr sa:
Miss Lycka sa:
Stensson bor i Barsebäck som ett exempel.

Nej, han bor granne med killen som vann guld. Minns inte om det är Usa eller England dock. Hans föräldrar däremot, de bor i Barsebäck. Han har växt upp och spelat där.

Edit:
Orlando bor han i.

marr sa:
Det är också en omröstning i artikeln om just henne. Hade förmodligen sett likadant ut i en artikel om Stenson.

marr sa:
Puttar en liten boll ett par hundra meter åt gången....

marr sa:
Man kanska ska lägga ner alla sporter?

Störst syreupptagningsförmåga vinner den enda idrotten. Enkelt och bra.

marr sa:
Försöker du få andra att äta samma mat som dig med? Typ som vegetarianer som aldrig kan hålla det för sig själv? :P

marr sa:
Tror inte Kristin vill förstå, detta har blivit hennes tråd för att kräka på samtliga män nu bara.
Undra var man gjorde det innan internet?

Jädrar, du la ner mycket tid på att citera ut ur sin kontext :) impregnerad.

Jenny Rissveds
Konkret sa:
lundatok sa:
Konkret sa:
Masjevel sa:
Konkret sa:
När går mtb vm? Hade varit kul med en Svenska i regnbågströjan!

5-10 sept i AUS

Är det som i skidåkning att dom tar en gammal elitåkare som är med och bygger banan?
Ungefär så
https://mpora.com/mountainbiking/ri...-olympic-cross-country-mountain-biking-course

Okej. Får ryttarna testköra vm eller os banan innan?
Jag har sett Rissveds gå igenom vc banor med sin tränare men hur är det på vm och OS?
Det går ju ett för-OS året innan, Jenny var nere och åkte då tror jag.

Jenny Rissveds
Trist med allt jidder i tråden, ni som vill diskutera annat än Jenny Rissveds bedrifter inom cyklingen kan ju, som sagt, starta en egen tråd.

Tänk lex vardagsrum applicerat på dig och Jenny. Du/jenny har fest för att fira dina/Jennys framgångar. En person kommer dit, tar över och använder din/hennes hyllningsfest som ett perfekt tillfälle att aggressivt föra fram sin genusåsikt på alla på festen... festen sloknar och alla går hem.

Jag tycker tråden behöver en bild, med rätt fokus.

IMG_3872.PNG

Bra jobbat Jenny!

Jenny Rissveds
Galet att team Rissveds vann varje sträcka i mixed i cape epic!
rissvedscapeepic.PNG

Sen i sammandraget, skulle team Rissveds eller ScottSram Nextlevel tid räckt till att vinna damklassen, eller en 36eplats i totalen.
Visst är det siste cyklists tid som räknas?
capeepic.PNG

Jenny Rissveds
Här finns det fler bilder på Jenny från helgens race.
http://performancemedias.photoshelter.com/gallery/000201/G0000RjeRNNL7buY/C0000ZBcq3yKzepk

Jag var också där och körde. Mt Tamaro banan är riktigt kul, med flera utmanande utförslöpor och hopp.
Nytt för i år i serien är att alla deltagare tillgång till bilder från loppet - ett album per startnummer lägger de upp.

Här är Ninos och Juliens.
N: http://performancemedias.photoshelter.com/gallery/000001/G00001gUuI7rk0hE/C0000ZBcq3yKzepk
J: http://performancemedias.photoshelter.com/gallery/000002/G0000fj0H27L0PGU/C0000ZBcq3yKzepk

Jenny Rissveds
Jenny Rissveds
Luthman Photography sa:
eketjall sa:
stefan. sa:
+1

Vet man förresten varför hon inte kommit igång med värdscuptävlingarna än, mer än att det är av "personliga skäl"?

Läste nåt om dödsfall inom familjen, minns inte var jag läste det eller om det var en vettig källa. Så det här är kanske helt meningslös information.
Sånt är ju aldrig kul förstås, men det var nog i dom banorna jag tänkte också iom formuleringen "personliga skäl".

Jenny Rissveds
Tonårige sonen kom hem från skolan idag och berätta att han mötte Jenny på en cykelväg utanför stan (=Falun) i morse när han var på väg till skolan. I den åldern imponeras man inte av mycket men det var stort:)

Trodde hon var nere på kontinenten nånstans så här års.

Tillbaka
Topp