Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Luthman Photography sa:PKJoacim sa:Det är ju jätterelevant ju. Verkligen. Att ingen har tänkt på det.Miss Lycka sa:Ja, ridsportförbundet har haft en lugn resa utan några konflikter.
Det brukar oftast vara enklare för alla om man bara ignorerar Miss Lyckas (hens?) one liners-
pennan sa:asså det här hade ju kineserna fixat på 10 min.
Det är väl bara att sätta en scott klippa på en poc hjälm eller tvärtom.
Finns säkert på aliexpress om man letar...
Jojo men var tillverkas prylarna?JLarsson sa:POC har sitt hq i sverige. POC ägs av Investcorp Group.
Made in China som allt annat. Kollade precis i vpd knäskyddetpennan sa:Jojo men var tillverkas prylarna?JLarsson sa:POC har sitt hq i sverige. POC ägs av Investcorp Group.
H. sa:Nämen, håller proffsen också på med såna här internetspekulationer och häxjakter?!
Det känns rätt uppenbart vart problemet ligger.
ScF har hur redan identifierat vems fel det är, nämligen motionärer.H. sa:Nämen, håller proffsen också på med såna här internetspekulationer och häxjakter?!
Det känns rätt uppenbart vart problemet ligger.
Luthman Photography sa:AB:s inlägg: "Ibland är mitt jobb spännande på fel sätt. Jag tycker det är jättesynd, jag önskar inget hellre än att våra bästa åkare deltar i landslagets verksamhet. Men när deras stora resursstarka proffssteam försöker överskrida sina rättigheter blir det tufft.
Jag har hittills inte sett ett enda proffsteam som har någon ungdomssatsning..."
JR:s kommentar:
"Jag har hittills inte sett en enda handling från din sida som skulle gynna svensk ungdomssatsning. Jag är iallafall övertygad om att det inte är din förtjänst att antalet deltagare i ungdomsklasserna på SM har fördubblats. Snarare är det dessa resursstarka proffsteams förtjänst, då de möjliggör det för oss att prestera på högsta nivå. Detta leder i sin tur till att det blir möjligt för oss att ta oss hela vägen för att representera vårt land vid mästerskap så som EM, VM och OS. Att du sätter dig själv och förbundet i offerposition är helt ofattbart. Om du verkligen hade du värnat om "våra bästa åkare" hade du redan hösten 2015 bildat dig en uppfattning om hur våra liv såg ut och visat intresse för att försöka lösa situationen istället för att använda tiden och använda oss för att rädda dig själv. Börja med att ta fram material så det täcker åkarnas behov. Förra året på EM tävlade jag i Emil Lindes blöta byxor, de hade inte riktigt hunnit torka över natten... Inför prispallen bad jag om ett par torra shorts och visst gick det att skrapa fram ett par brallor. Tyvärr var det hål i ena byxbenet då herrjunioren som jag fick låna dem av hade tävlat i byxorna kvällen innan. Olyckligt hade han rispat sönder byxbenet i samband med en krasch. Hade han vetat att vi skulle dela kläder åkare emellan under EM-helgen kanske han hade undvikit att krascha. Emil Linde kanske hade slängt in sina byxor i tvätten lite tidigare för att vinna tid på torkställningen. Vad vet jag, det är ju ändå ingen idé att spekulera i nu mer än ett år senare. Du och jag har som du vet inte pratat med varandra på ett och ett halvt år, därför skulle jag vilja be dig att sluta yttra dig om mig som person i media. Du vet ingenting om mig och du känner inte mig. Att min säsong har varit osäker sedan i våras stämmer däremot bra och självklart har jag, precis som ni på förbundet och Sveriges, kanske världens alla ungdomscyklister, hoppats att jag ska kunna delta vid VM i Cairns. Min "osäkra säsong" kan du också använda till din fördel i den här soppan, det hade varit jobbigt att förklara sig ur den här situationen om jag var rankad trea i världen även i år. Hoppas allt löser sig. Tack!"
Det var ord och inga visor.....
CW sa:Nu händer det grejer på Facebook mellan han AB och Jenny; hon kommenterade nyss hans inlägg om allt det här på Facebook.
vinylknaster sa:CW sa:Nu händer det grejer på Facebook mellan han AB och Jenny; hon kommenterade nyss hans inlägg om allt det här på Facebook.
Länk till inlägg?
JR har kommenterat inlägget från SCF på AB facebookssidaCinder2i40 sa:Hittar inte inlägget på Facebook så än vet vi inte om det kommer från JR.
Cinder2i40 sa:Hittar inte inlägget på Facebook så än vet vi inte om det kommer från JR.
Cinder2i40 sa:Hittar inte inlägget på Facebook så än vet vi inte om det kommer från JR.
Jilster sa:Känns spontant väldigt fegt att gömma sig bakom uttrycken "resursstarka team". Det är svårt att driva företag på "non profit" nivå. Det luktar personlig prestige.
vinylknaster sa:
Luthman Photography sa:Enligt Rissveds så verkar ju landslaget i cykel har sämre förspänt i klädväg än vad vi hade som knattelag i den lilla idrotsförreningen MSK när jag var 7 bast. Visst, vi fick inte bo på hotell (efter den långa bilresan på säkert 45 minuter) men vi slapp iaf dela kläder med varandra......
ohellstrom sa:Luthman Photography sa:Enligt Rissveds så verkar ju landslaget i cykel har sämre förspänt i klädväg än vad vi hade som knattelag i den lilla idrotsförreningen MSK när jag var 7 bast. Visst, vi fick inte bo på hotell (efter den långa bilresan på säkert 45 minuter) men vi slapp iaf dela kläder med varandra......
Haha! Dock var det ju vanligt att ett sjumannalag inklusive avbytare fick dela på sex drickaflaskor. Men det fanns matchtröjor till alla.
Freddie L sa:Finns det uppgifter på hur POCs spons ser ut? Är det utrustning (till vilket värde?) och/eller ekonomiskt bidrag (till vilket värde?) och kanske resultatbonusar?
Tror inte jag sett uppgift på det i tråden? Är det offentliga uppgifter? Garry, har du fakta som du kan dela med oss?