Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nämndes i tidningen här om dagen att hon skulle vara med igen.Nån som vet om Jenny är med i världscupen idag ?
Såg det där, men de kunde ju vart lite tydligare med att Jenny skulle köra..
Återställd lär hon nog vara om hon startar (hjärnskakning är inget man leker med), men att vara av cykeln en vecka eller mer lär ju sätta ner formen.Såg tungt ut..verkar inte helt återställd?
ja, förra racet tappade hon väl mycket på två punkteringar. Inget sånt i söndags vad jag vet, men de är ju dåliga på att visa stälningen i grafilek under loppet för mer än topp 10, och ibland bara topp4-6..Synd att Jenny inte verkar ha formen att vara topp 10.. kul att kolla på ändå, men det lilla extra med en svensk i toppen saknas. Sett ur ett underhållningsperspektiv.
16:30 imorgon verkar det som att tjejernas sändning startar på discoveryplusNågon som vet när shorttracken går? Eller har den redan gått? Vart kan man se brasilienloppen? Min far har nått discavery paket kan det gå på eurosport?
Det pladdras för fullt i den här tråden (vet inte varför de fortsatte 2023-tråden istf att starta en ny för 2024):Någon som vet när shorttracken går? Eller har den redan gått? Vart kan man se brasilienloppen? Min far har nått discavery paket kan det gå på eurosport?
Enligt tablån för Eurosport 1 går damernas xcc 16.30 och herrarnas 17.30..Det pladdras för fullt i den här tråden (vet inte varför de fortsatte 2023-tråden istf att starta en ny för 2024):
UCI Mountain Bike World Cup (XCO/XCC/XCM/DHI/EDR)
Är det inget o se idag? Tävlingen är ju 12-14april :)happyride.se
Lovande med nästa lopp!Alla tävlingar borde gå i Brasilien
Intressant att se hennes kraft-output och puls.
Tror inte man kan lägga så mycket vikt vid dessa siffror. Enligt pulsdatan skulle hon ligga mindre än 2 minuter över tröskel. Möjligt att powerzones är bättre inställda.Intressant att se hennes kraft-output och puls.
Eurosport 2 sänder live. Streamas även live över Eurosport.var kan man se morgondagens tävling i direktsändning? Den sänds efter midnatt på Eurosport men det är ju väldigt sent ?
Suck. Jag har bara tillgång till Eurosport 1 men kan inte se att det skall streamas live där i morgon?Eurosport 2 sänder live. Streamas även live över Eurosport.
Svenska tider:Vad har vi för tider i helgen?
Det streamas live och sänds på E2 live. På E1 sänds det i efterhand.Suck. Jag har bara tillgång till Eurosport 1 men kan inte se att det skall streamas live där i morgon?
Tråkigt, stökigt/stenigt eller var det materialet som strulade?Nu är det slut. Jenny drog omkull strax efter start och sen var det inte mycket mer med det. Blir start långt bak imorrn.
Det var inte straxt efter start utan på nåt av mittenvarven, och det var Alessandra Keller som gick omkull precis framför Rissveds i den enda uppförsbacken så även Rissveds fick stopp, sen lyckades förvisso Keller få fart på benen igen medans Rissveds inte gjorde det.Tråkigt, stökigt/stenigt eller var det materialet som strulade?
Ok, vad trist!"Vurpa strax efter start" var väl inte korrekt !?
Hon låg med i täten ända till halvägs in på näst sista varvet när Kellner vurpade framför i klättringen och Jenny blev involverad. Sen tappade hon helt kontakten med täten.
var kan man se morgondagens tävling i direktsändning? Den sänds efter midnatt på Eurosport men det är ju väldigt sent ?
Hög risk att kliva ner några positioner. Minns att det hände även förra säsongen.
- Svårt att svara på rycken i tät
- Risk att någon framför gör misstag