Klorofylltalibanen
Aktiv medlem
Jenny Rissveds
Vilken skitdag på jobbet 
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Servicemannen får nog veta att han lever.Vilken skitdag på jobbet![]()
Hur mycket tid tappade hon på punkan ? Såg inte loppetVilken skitdag på jobbet![]()
Jag multitaskade där efter första varvet och missade helt att hon fått punka, vet inte var det skedde i förhållande till tech-zone och hur mycket hon förlorade.Hur mycket tid tappade hon på punkan ? Såg inte loppet
Men hon bröt sig loss en stund. Ibland tycker jag att hon bryter sig loss för tidigt som igår där hon slås ut i slutet. Hon ligger 3:a nu på eurosportKänns som att Jenny lyckades lägga sig bakom fel åkare precis hela tiden idag.
Såg tungt ut tyvärr, hon leder ju fortfarande cupen men tappade 50 poäng mot Frei, dubbla poäng av någon anledning på sista cupen så kommer att bli onödigt spännande.Går inte alls bra för Jenny.Förstår ej varför. Visserligen leder hon poängligan?Känns som hon kanske är helt trött? 8:e plats
![]()
Det jag inte förstår är hennes halvfart i jämförelse med alla andra och tidigare lopp. När Jenny drar på då märks det men inte de senaste 2 loppen. Hon har inte direkt åldern emot sig heller. De i toppen ligger alla runt 30, Jenny är bara 33. Både Sina Frei och Martina Berta ligger nära åldersmässigt men de kör som om det är deras sista lopp någonsin, vilket Jenny inte gjort de senaste tävlingarna. Något är fel, frågan är vad?Såg tungt ut tyvärr, hon leder ju fortfarande cupen men tappade 50 poäng mot Frei, dubbla poäng av någon anledning på sista cupen så kommer att bli onödigt spännande.
Det går inte att hålla toppform hela säsongen. Hon prickade den tidigt i år.Det jag inte förstår är hennes halvfart i jämförelse med alla andra och tidigare lopp. När Jenny drar på då märks det men inte de senaste 2 loppen. Hon har inte direkt åldern emot sig heller. De i toppen ligger alla runt 30, Jenny är bara 33. Både Sina Frei och Martina Berta ligger nära åldersmässigt men de kör som om det är deras sista lopp någonsin, vilket Jenny inte gjort de senaste tävlingarna. Något är fel, frågan är vad?![]()